کد خبر : 1664827 | 07 بهمن 1398 ساعت 21:31 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل مردود جدول پاسورها را تغییر نداد(عکس)

نارنجی پوشان مقابل گل‌گهر سه بار گلزنی کردند ولی دو گل با تصمیم داور مردود اعلام شد که یکی از آنها در تغییر نکردن جدول پاسورها تاثیر داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه گل‌گهر در بازی هفته هفدهم از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و به دنبال دومین پیروزی فصل مقابل هواداران‌اش بود، اما سایپا نیز نمی‌خواست در این مسابقه مهم بین پایین جدولی‌ها دست خالی زمین را ترک کند و حملات خطرناکی انجام داد که البته به یک گل سالم و دو گل مردود هم رسید.

 

یکی از گل‌های مردود سایپا در نیمه دوم و روی ارسال معین عباسیان به ثمر رسید؛ بازیکنی که در زمان یک بر صفر بودن نتیجه به سود گل‌گهر وارد زمین شد و پس از ورودش، توانست قدرت هجومی حملات نارنجی پوشان را بالا ببرد و با فرارهای سریع و استفاده از تکنیک خود خط دفاعی گل‌گهر را آزار دهد.

 

1473395

 

عباسیان بعد از آنکه ضربه ایستگاهی خطرناکی در دقیقه ۶۰ زد و دروازه گل‌گهر را تهدید کرد، در دقیقه ۷۳ سانتر دقیقی از روی کرنر به محوطه جریمه فرستاد که محمدرضا سلیمانی توانست آن را تبدیل به گل کند، اما داور در تصمیمی بحث‌برانگیز این گل را مردود کرد تا نارنجی پوشان با یک امتیاز سیرجان را ترک کنند.

 

وینگر چپ پای سایپا که پیش از این مسابقه با یک گل و ۵ پاس گل عملکرد موثری در ترکیب تیمش داشته، در صورتی که ارسال‌اش در دیدار با گل‌گهر با گل صحیح همراه می‌شد، می‌توانست با ۶ پاس گل در صدر جدول پاسورهای لیگ برتر قرار بگیرد که از این مهم باز ماند.

 

1473394

دیدگاه‌ها