کد خبر : 1664889 | 08 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش رنکینگ لازمه حضور تیم راگبی ایران در المپیک

بهترین راگبی باز مسابقات آسیایی 2015 در هندوستان گفت: افزایش رنکینگ لازمه حضور تیم راگبی ایران در المپیک است.

افزایش رنکینگ لازمه حضور تیم راگبی ایران در المپیک

به گزارش "ورزش سه"، حامد شریفان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تیم ملی راگبی ایران سهمیه ای برای حضور در المپیک 2020 را ندارد، افزود: لازمه حضور تیم ملی راگبی حضور در مسابقات مختلف آسیایی و ...، افزایش رنکینگ است.

 

وی با بیان اینکه بهترین مقام تیم راگبی در تاریخ ایران در مسابقات آسیایی 2015 در هندوستان بود که ایران قهرمان مسابقات شد، ادامه داد: در این دور از مسابقات حتی من به عنوان بهترین راگبی باز انتخاب شدم و بعد از آن در سال 2018 تیم ایران در مسابقات آسیایی لبنان حضور پیدا کرد و به مقام نائب قهرمانی رسید.

 

شریفان اظهارکرد: اما از آن سال به بعد دیگر تیم ایران در هیچ مسابقه ای حضور نیافت و عامل اصلی عدم حضور تیم ملی ایران در مسابقات راگبی نیز مسائل و مشکلات اقتصادی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوباره تیم ملی راگبی تشکیل شده و من از نیز برای حضور در تیم ملی دعوت شده است، تصریح کرد: مسابقات آسیایی قطر در بهار سال آینده در پیش است اما هنوز مشخص نیست که آیا از ایران نیز تیم اعزام خواهد شد و یا خیر.

 

وی ادامه داد: علاوه بر آن ایران درخواست میزبانی این دور از مسابقات را داده بود که به قطر داده شد و اگر این امر برای ایران اتفاق می افتاد رتبه ایران در این رشته ورزشی بالا می رفت.

 

دیدگاه‌ها