کد خبر : 1664910 | 08 بهمن 1398 ساعت 13:00 | 182.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: ما هم نماینده ایران هستیم و نباید ضرر کنیم

مخالفت رسمی سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

مدیرعامل باشگاه سپاهان مخالفت رسمی خودش را با سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی اعلام کرد.

مخالفت رسمی سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از آنکه سخنگوی فدراسیون فوتبال شب گذشته اعلام کرد سرمربی تیم ملی انتخاب شده، همه گمانه زنی ها به این سمت رفت که گزینه فدراسیون برای این مورد امیر قلعه نویی، سرمربی حال حاضر سپاهان است. قلعه نویی که در عضویت باشگاه سپاهان است، اگر بخواهد هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، باید رضایت باشگاه اصفهانی را جلب کند. اتفاقی که مدیران سپاهان راضی به آن نیستند.


مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بحث حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی عنوان کرد: ما مذاکره مستقیم و رسمی با فدراسیون فوتبال نداشتیم. چیزی که مشخص است آقای قلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارند و اگر فدراسیون به این جمع بندی رسیده که ایشان را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند، باید با ما مذاکره کنند.


وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان در چند سال گذشته شرایط خوبی نداشت اما با حضور آقای قلعه نویی دوباره سر و سامان گرفته و خداراشکر موفق بوده ایم. اگرچه پارسال نایب قهرمان شدیم اما موفقیت های خوبی کسب شد و همین حالا نیز یکی از گزینه های اصلی قهرمانی هستیم.


مدیرعامل سپاهان همچنین گفت: ما صد درصد مخالف حضور آقای قلعه نویی در تیم ملی هستیم چراکه احساس می کنیم باید منافع باشگاه مان هم حفظ شود.

 

1473502


تابش درباره اینکه برخی افراد ادعا می کنند تیم ملی در اولویت باید باشد، تاکید کرد: تیم ملی مهم است، اما سپاهان هم به همان اندازه اهمیت دارد. ما به عنوان نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و به نوعی تیم ملی ایران محسوب می شویم. سپاهان تیم بسیار بزرگ ، ریشه دار و پر هواداری است و باید منافع و شرایط باشگاه ما در نظر گرفته شود. ظرف دو سال گذشته با حمایت های همه مجموعه باشگاه و حامی ما شرکت فولاد مبارکه و با زحمات آقای قلعه نویی توانستیم به یک تیم فوتبال پویا و زنده تبدیل شویم که برای قهرمانی رقابت می کند. به همین خاطر نباید بگوییم تیم ملی باید در اولویت باشد چراکه سپاهان هم به اندازه تیم ملی مهم است.


مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این پرسش که اگر با شما درباره حضور قلعه نویی در تیم ملی صحبت شود، با هیچ شرایطی حاضر به پذیرش این خواسته نیستید، تاکید کرد: ما قبلا هم سرمربیانی داشته ایم که از سپاهان به تیم ملی بروند. در گذشته برای آقای یاوری این اتفاق افتاد و الان هم مثل آن زمان مایه افتخارمان است که سرمربی ما به تیم ملی برود اما باید بنشینیم و با فدراسیون جلسه بگذاریم تا راهکاری برای این امر پیدا کنیم. همانطور که گفتم نباید سپاهان ضرر کند.


تابش همچنین گفت: در شرایط کنونی تیم ملی که بازی ندارد و فعلا زمان برای این موضوع وجود دارد. باید بنشینیم و صحبت کنیم تا شاید به نتیجه برسیم.

 

1473663


وی در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال سرمربی همزمان قلعه نویی در تیم ملی و سپاهان است، تاکید کرد: ما تا زمانی که با مدیران فدراسیون جلسه نگذاریم دنبال هیچ چیزی نیستیم. اما فکر می کنم چون تیم ملی فعلا بازی ندارد، شاید بشود طوری جلو رفت که ایشان یک گروه آنالیز بگذارد و بازی های لیگ را تماشا کند تا سپاهان هم متضرر نشود. منتهی همانطور که گفتم این فقط یک پیشنهاد است و باید ببینیم نظر فدراسیون نشینان چیست تا به یک تصمیم برسیم.


تابش درباره زمان جلسه با مدیران فدراسیون گفت: انشاالله هفته آینده جلسه را برگزار می کنیم تا به نتیجه برسیم. همانطور که گفتم اولویت ما سپاهان است چراکه باید از حیثیت ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کند.


وی در پایان صحبت های خودش اضافه کرد: ما به هیچ عنوان آقای قلعه نویی را از دست نمی دهیم.

دیدگاه‌ها