کد خبر : 1664915 | 08 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر گلف باشگاه های کشور؛ رقابت سخت مدعیان

جولان سورتمه تهران در بالای جدول

مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور در یک هوای بارانی به انجام رسید و نماینده تهران همچنان در صدر جدول رده بندی جولان می دهد.

جولان سورتمه تهران در بالای جدول

رقابتهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گلف با انجام 3 دیدار برگزار شد و یک بازی هم به دلیل شدت بارندگی در شهرستان اهواز ناتمام ماند.

 

براساس این گزارش؛سورتمه تهران در تنها زمین گلف اهواز میهمان تیم محور طلایی منطقه آزاد اروند بود که مقتدرانه موفق شد با نتیجه 5برصفر به برتری برسد و با 12امتیاز تفاضل بهتر نسبت به سایر مدعیان صدرنشین باقی ماند.

 

تیم نفت و گاز مسجدسلیمان در این هفته از مسابقات در خانه به مصاف تیم هیات گلف شاهین شهر رفت و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.نفتی های دیار زاگرس با تفاضل کمتر از تیم سورتمه در رده دوم جدول قرار دارند.

 

همچنین تیم شرکت ملی حفاری ایران در مسجدسلیمان میهمان تیم تاراز این شهر بود که با نتیجه چهار بر 2 به برتری رسید.تیم تحت امر گودرز مولایی با این پیروزی 12امتیازی شد و در خانه سوم جدول قرار دارد.

 

در همین چارچوب رقابتها تیم های هیات گلف هندیجان و شهید شهنی فیض مسجدسلیمان در اهواز رودروی هم قرار گرفتند که در روز دوم این بازی روبه به پیایان می رفت که به دلیل شدت بارندگی نیمه تمام ماند.

 

با توجه به بازی‌های انجام شده در هفته چهارم لیگ برتر گلف باشگاه های کشور، تاکنون تیم‌های سورتمه تهران، نفت و گاز مسجدسلیمان و ملی حفاری مشترکا با  12امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند.

 

1473506


نتایج دیدارهای هفته چهارم لیگ برترگلف و جدول رده‌بندی این مسابقات به شرح زیر است.
*ملی حفاری اهواز 4...................... تیم تاراز مسجدسلیمان ۲
*نفت و گاز مسجدسلیمان4.................هیات گلف شاهین شهر1
*سورتمه تهران5...........................محور طلایی اروند خرمشهر صفر
تیم هیات گلف استان اصفهان در این هفته استراحت داشت.

دیدگاه‌ها