کد خبر : 1664928 | 08 بهمن 1398 ساعت 13:45 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو واینالدوم: شاید لیورپول را ترک کنم

جورجینیو واینالدوم احتمال خروج خود از لیورپول را ممکن دانست و در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد از لیورپول جدا شود به عبارت "بستگی دارد" بسنده کرد.

جورجینیو واینالدوم: شاید لیورپول را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم هافبک لیورپول می‌گوید درباره آینده‌اش در آنفیلد با عجله تصمیم نخواهد گرفت ولی احتمال جدایی از این تیم را هم رد نمی‌کند. با اینحال هافبک هلندی لیورپول می‌گوید او این تیم را خانه خود می‌داند.

 

1473516

 

واینالدوم که ملی‌پوش هلندی است امسال چهارمین فصل حضورش در لیورپول را می‌گذراند. او از سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوسته است. او یکی از مهره‌های مهم ماشین فوتبالی یورگن کلوپ بوده و یکی از بازیکنان مورد علاقه او به حساب می‌آید.

 

با اینکه تا این لحظه مذاکرات واینالدوم با باشگاه لیورپول درباره تمدید قراردادش به نتیجه نرسیده او حاضر نیست به صراحت از قصدش برای این باشگاه صحبت کند.

 

1460122

 

واینالدوم در این باره به اسکای گفت:" من دوست دارم آینده‌ام چه باشد؟ جواب دادن این سوال سخت است. این بستگی دارد که باشگاه چه می‌خواهد و با گذشت زمان چه پیش می‌آید. باید ببینیم چه می‌شود. آنفیلد برای من مثل خانه است".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" من در حال حاضر تمام تمرکزم را به پایان دادن فصل جاری معطوف کرده‌ام و این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم".

 

دیدگاه‌ها