کد خبر : 1665036 | 08 بهمن 1398 ساعت 20:40 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: سرنوشت اسکودتو در دست خودمان است

جیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس در مورد فوت دلخراش کوبی برایانت صحبت کرد.

بوفون: سرنوشت اسکودتو در دست خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، کوبی برایانت، بسکتبالیست بزرگ و مشهور آمریکایی دو روز قبل در حادثه سقوط هلی کوپتر شخصی اش فوت کرده و جهان ورزش را در شوک بزرگی فرو برد. حالا جیجی بوفون مدعی شد انسان هرگز تصور نمی کند چنین حوادثی برای چنین افراد بزرگی نیز رقم بخورد.

 

جیجی بوفون گفت: "در این سن خاص، قرار است هیچ مهمانی بزرگی برگزار شود، اما این یک امر اجتناب ناپذیر است و همیشه باید همه چیز را با لبخند و رضایت پذیرفت و مهم ترین موضوع سازگاری با شرایط و اتفاقی است که در آینده رخ می دهد.

 

1460705

 

درگذشت کوبی برایانت؟ این یک واقعه دور از ذهن است ، زیرا وقتی این اتفاقات تلخ و تراژدی ها، زندگی چنین شخصیت های مهمی را تحت تاثیر قرار می دهد، چنین وقایعی شما را بسیار آسیب پذیرتر می کند. گاهی به نظر می رسد زندگی و سلامتی برای بعضی از افراد همیشگی است و شما هرگز تصور نمی کنید برای یک اعجوبه مقدس و یک ورزشکار بی رقیب کوبی برایانت چنین اتفاقاتی رخ دهد.

 

قهرمان این فصل سری آ؟ ما باید تا پایان فصل برای اسکودتو مبارزه کنیم. لاتزیو عملکردی فوق العاده داشت و این واقعیت که آنها وسط هفته بازی ندارند و این موضوع از اینجا به بعد تاثیر زیادی خواهد گذاشت. من از عملکرد اینتر تعجب نمی کنم زیرا سرمربی آنها را می شناسم، اما تا آخر در کورس خواهیم بود. اما سرنوشت در دست خودمان است. وقتی قوی تر هستید، می دانید که سرنوشت به شما بستگی دارد و ما نسبت به این موضوع آگاهی داریم."

دیدگاه‌ها