کد خبر : 1665053 | 08 بهمن 1398 ساعت 21:27 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خوش شانس بودیم مصدومیت مانه جدی نبود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد سادیو مانه فعلا از میادین دور خواهد بود.

کلوپ: خوش شانس بودیم مصدومیت مانه جدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه که یکی از عوامل نتایج درخشان لیورپول در ماه های اخیر بوده، در چند دیدار اخیر این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده و یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها مدعی شد او احتمالا در دو بازی بعدی مقابل وستهام و ساوتهمپتون نیز قادر به بازی کردن نبوده و بعد از آن به ترکیب لیورپول بازخواهد گشت.

 

یورگن کلوپ گفت: "سادیو مانه برای دیدار مقابل وستهام و در ادامه احتمالا ساوتهمپتون قادر به بازی کردن نخواهد بود و بعد از این دو بازی می تواند در میادین حاضر شود. سادیو مانه همچنان کمی مشکلات عضلانی دارد که به اندازه کافی جدی به نظر می رسد. البته ما خوش شانس بودیم که مصدومیت او خیلی جدی نبود و مانه تنها در سه بازی نتوانست لیورپول را همراهی کند.

 

1471964

 

دیدار مقابل وستهام؟ حریف ما برای بقا در لیگ برتر مبارزه می‌کند و همانگونه که از شرایط به نظر می رسد، مبارزه ای بزرگ در انتظار ما خواهد بود. آنها معمولا از چهار یا پنج مدافع در خط دفاعی استفاده می کنند و ما باید آماده رقم خوردن شرایط مختلف باشیم.

 

وستهام زمانی برای وقت تلف کردن ندارد و قطعا دیدار دشواری در انتظار ما خواهد بود. ما باید مبارزه کرده و در مورد مالکیت توپ نیز هوشمندانه عمل کنیم. وستهام در ضدحملات تیمی خطرناک به شمار می آید و کار ما دشوار خواهد بود، اما شرایط در لیگ برتر به همین شکل است."

دیدگاه‌ها