کد خبر : 1665087 | 08 بهمن 1398 ساعت 23:20 | 89.1K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی عربستان گروه استقلال را کامل کرد

با صعود تیم الاهلی عربستان، گروه تیم استقلال ایران در آسیا کامل شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرونده بازی های پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 امشب با برگزاری یک دیدار در شهر جده عربستان بسته شد.

 

تیم الاهلی عربستان در بازی امشب خود میزبان استقلال تاجیکستان بود و با مقایسه اسم و رسم دو تیم به نظر می رسید نماینده عربستان کار دشواری نداشته باشد و به راحتی صعود کند. اما روند این بازی چیز دیگری را نشان داد و استقلال تاجیکستان ثابت کرد بی جهت لوکوموتیو ازبکستان را حذف نکرده است.

 

الاهلی در این بازی که در آستانه تبدیل شدن به یک کابوس بود، نهایتا موفق شد با پنالتی دقیقه 91 محمد یوسف حریف شگفتی ساز خود را از پیش رو بردارد و راهی لیگ قهرمانان شود.

 

قبل از این بازی هم استقلال ایران با در هم شکستن الریان قطر در دوحه جواز حضور در دور گروهی را کسب کرده بود. به این ترتیب ترکیب گروه A لیگ قهرمانان کامل شد و هر چهار تیم این گروه مشخص شدند.

تیم های استقلال ایران، الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الوحده امارات این گروه را تشکیل خواهند داد.

 

استقلال تنها تیم ایرانی خواهد بود که حریفی از عراق را در پیش خواهد داشت. الشرطه به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ عراق پا به این گروه می گذارد.

 

1473750


الاهلی عربستان در رقابتی نزدیک با النصر و الهلال، در رده سوم لیگ عربستان قرار گرفته و 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.


اما تیم الوحده امارات شرایط مناسبی در لیگ این کشور ندارد و در جدول 14 تیمی این لیگ رتبه هشتم را در اختیار دارد. الوحده ستاره هایی مثل اسماعیل مطر و سباستین تاگلیابو را در تیم خود دارد ولی از نظر تیمی اوضاع ایده آلی ندارد.

دیدگاه‌ها