کد خبر : 1665102 | 09 بهمن 1398 ساعت 03:16 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت پاداش ویژه به استقلالی‌ها در رختکن

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خبر از پرداخت پاداش به بازیکنان این تیم بعد از پیروزی مقابل الریان داد.

پرداخت پاداش ویژه به استقلالی‌ها در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال بعد از دومین برد متوالی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۵ بر صفر مقابل الریان قطر و قطعی کردن صعود به مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ این رقابت‌ها  مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

 

سید عبدالرضا موسوی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به هواداران این تیم بخاطر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بعد از برد شیرین و تاریخی تیم محبوب استقلال مقابل الریان، پاداش ویژه‌ای در رختکن به بازیکنان پرداخت شد تا به نوعی زحمات آنها مورد تقدیر قرار گرفته و جبران شود.

 

او ادامه داد: با وجود مشکلاتی که در این مدت وجود داشت، اما آقای مجیدی، کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و کار بزرگی انجام دادند که به همین دلیل از آنها قدردانی کردیم.

 

استقلالی‌ها بعد از نخستین برد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت کویت نیز پاداش ۱۰۰۰ دلاری(بازیکنان اصلی) و ۵۰۰ دلاری(سایر بازیکنان) دریافت کردند ولی با اعلام موسوی، پس از پیروزی مقابل الریان، رقم این پاداش‌ها نسبت به قبل افزایش یافته است.

 

اعضای تیم‌های استقلال و شهرخودرو ایران در زمان بازگشت به ایران، با پرواز اختصاصی زاگرس که از سوی موسوی، مالک این شرکت هواپیمایی هماهنگ شده بود، دقایقی قبل به تهران بازگشتند.

 

بنابر گفته بازیکنان استقلال در فرودگاه مهرآباد، پاداش ۱۵۰۰ دلاری به هر یک از نفرات اصلی تیم در دیدار با الریان پرداخت شده است.

دیدگاه‌ها