کد خبر : 1665108 | 09 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: در نیمه‌نهایی با قوی‌ترین تیم ایتالیا بازی می‌کنیم

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی دراماتیک 4-2 تیمش مقابل تورینو و راه‌یابی میلان به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا از این بازی به عنوان یک بازی زیبا و باکیفیت یاد کرد و تیمش را ستایش کرد.

پیولی: در نیمه‌نهایی با قوی‌ترین تیم ایتالیا بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در خانه خود در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا، جام حذفی ایتالیا به مصاف تورینو رفت و در این بازی درحالیکه نتیجه در پایان 90 دقیقه 2-2 بود در وقتهای اضافه موفق شد به شکلی دراماتیک با دو گل هاکان چالهان‌اوغلو و زلاتان ابراهیموویچ حریف را با نتیجه 4-2 شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

 

استفانو پیولی سرمربی آث میلان در پایان بازی گفت:" بازی زیبایی بود. ما خوب بازی کردیم و در نیمه دوم استحقاق عقب افتادن از حریف را نداشتیم. تیم ما روحیه فوق‌العاده‌ای دارد. در این بازی برای بازگرداندن ورق خیلی سختی کشیدیم ولی در نهایت لیاقت پیروزی را داشتیم".

 

1473780

 

سرمربی آث میلان در ادامه صحبتهایش گفت:" ربیچ در این بازی عملکرد خارق‌العاده دیگری به نمایش گذاشت. او حالا بار دیگر کشف شده و نشان داده چه بازیکن درجه یکی است. هاکان هم یکی از بهترین‌های ما است. من گزینه‌های زیادی در اختیارم دارم و مهم این است که ما مثل یک تیم، متحد و با همبستگی کارکنیم ولی کیفیت تک‌تک بازیکنها هم می‌تواند در مواقع حساس به تیم کمک کند".

 

پیولی درباره دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل یوونتوس گفت:" ما با قوی‌ترین تیم ایتالیا روبرو خواهیم شد ولی آنها شکست ناپذیر نیستند. حالا باید به فکر قهرمانی باشیم و با تمرکز بالا در هر بازی فقط به آن بازی فکر کنیم".

 

دیدگاه‌ها