کد خبر : 1665109 | 09 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

پافشاری کلوپ بر تصمیمش درباره جام حذفی

یورگن کلوپ بار دیگر بر موضعش درباره دیدار تکراری لیورپول در جام حذفی این کشور تاکید کرد و گفت به دلیل وقفه زمستانی در انگلیس در این دیدار مقابل شروزبری بازیکنان اصلی‌اش را بازی نخواهد داد.

پافشاری کلوپ بر تصمیمش درباره جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از تصمیم خود برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود در بازی پیش روی تیمش مقابل شروزبری که بازی تکراری دو تیم در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس خواهد بود و همینطور عدم حضور خود روی نیمکت لیورپول در این بازی دفاع کرد و گفت این تصمیم را به این دلیل گرفته که معتقد است در کل به نفع فوتبال انگلیس است.

 

لیورپول روز یکشنبه در دیدار مقابل شروزبری به تساوی 2-2 دست یافت و در نتیجه طبق قوانین فعلی دو تیم باید هفته آینده دیدار تکراری‌ای در ورزشگاه آنفیلد داشته باشند. اما این بازی همزمان با اولین دوره تعطیلات زمستانی لیگ برتر است و کلوپ به همین دلیل گفته بود در این بازی بازیکنان اصلی‌اش را بازی نخواهد داد و خودش هم روی نیمکت نخواهد نشست.

 

1473281

 

با وجود انتقادهایی که در انگلیس نسبت به این تصمیم کلوپ شده بود او از تصمیمش دفاع کرده و گفت:" من باید بر اساس وضعیتی که داریم تصمیم بگیرم. در اوایل فصل هم به همین دلیل بود که اتحادیه تصمیم گرفت بازی‌های جام حذفی را به وسط هفته منتقل کند تا شدت تراکم بازی‌ها را کاهش دهد. در نهایت به ما در میانه فصل دو هفته استراحت داده شده".

 

یورگن کلوپ در ادامه گفت:" اوایل معلوم نبود کدام دو هفته قرار است باشد و حالا مشخص شده که ممکن است در هفته دوم استراحت ما با یک بازی چمپیونزلیگ همزمان شود از طرف دیگر حالا بازی تکراری جام حذفی هم به این معادله اضافه شده. چون برنامه‌های ما بلندمدت است در زمان کوتاه نمی‌توانیم برای این چنین تغییراتی برنامه ریزی کنیم. به خصوص به این خاطر که در ادامه فصل دوران خیلی حساسی در پیش داریم. برای همین تصمیم گرفتم که به تعطیلات نیم‌فصل احترام بگذارم و تیم اصلی‌ام را در این بازی روانه نکنم".

 

 

دیدگاه‌ها