کد خبر : 1665111 | 09 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پوگبا بی‌صبرانه به دنبال بازگشت به میادین

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با انتقاد از پل پوگبا مخالفت کرده و می‌گوید ستاره فرانسوی بی‌صبرانه منتظر بازگشت به ترکیب منچستریونایتد است.

سولسشر: پوگبا بی‌صبرانه به دنبال بازگشت به میادین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقادهای شدیدی که اخیرا در انگلیس و به خصوص در حلقه نزدیکان و هواداران منچستریونایتد نسبت به  پل پوگبا وارد شده، تا جایی که حتی پل اسکولز ستاره سابق این تیم مدعی شد پوگبا نسبت به یونایتد هیچ تعهدی ندارد، اوله گنار سولسشر این انتقادها را بی‌مورد دانست و گفت این ستاره فرانسوی که در حال حاضر مصدوم است و بی‌صبرانه منتظر مترصد است که به ترکیب یونایتد برگردد.

 

1473784

 

پوگبا بخش اعظم فصل جاری را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا نیمکت‌نشین بوده اما بعد از عمل جراحی و باز کردن گچ پایش حالا در حال آماده شدن است تا دوباره به ترکیب این تیم برگردد. چند روز پیش پل اسکولز با انتقاد شدید از پل پوگبا گفته بود او نسبت به یونایتد تعهدی ندارد و بعید می‌داند دوباره به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

 

سولسشر اما با حمایت قاطع از این ستاره  فرانسوی گفت:" پل در این فصل به دلیل مصدومیت مشکلات خیلی زیادی داشته ولی حالا بی‌صبرانه منتظر است که فوتبال بازی کند. من اگر درباره پل هیچ چیز هم ندانم این را می‌دانم که او عاشق فوتبال بازی کردن و تمرین کردن است. هر کس که مصدوم می‌شود تمام فکر و خیالش این است که دوباره به میدان برگردد. پوگبا زمانی که مصدوم بود با درد برای تیم بازی می‌کرد، پس من شک ندارم زمانی که درمان شده و بهبود یافته به میدان برگردد، بدون درد و مشکل، برای ما به مراتب بهتر کار خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها