کد خبر : 1665113 | 09 بهمن 1398 ساعت 10:50 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

زین‌الدین زیدان:

برنابئو نمی‌پذیرد که رئال مثل بارسا بازی کند

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید انتقادات به سبک بازی این تیم را وارد ندانست و گفت معتقد است سبک بازی رئال مادرید همان سبکی است که این تیم باید داشته باشد.

برنابئو نمی‌پذیرد که رئال مثل بارسا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید با وجود انتقادات اخیر از این تیم به خاطر سبک بازی‌اش در بازی‌های اخیر از سبک بازی تیمش دفاع کرده و گفت روشهای مربی‌گری خود را به خاطر این انتقادها تغییر نخواهد داد.

 

1473788

 

زین‌الدین زیدان که اخیرا اعتراف کرده بود به عنوان مربی شانس با او یار بوده حالا می‌گوید از وضعیت تیمش راضی است و انتقادهای اخیر به سبک بازی رئال را قابل قبول نمی‌داند.

 

زیدان در این باره گفت:" بعید می‌دانم برنابئو از رئال قبول کند که در یک بازی هزار پاس بدهد بدون اینکه حتی یک شوت به سمت دروازه بزند. هر تیمی سبک بازی خودش را دارد. من در برنابئو بازی کرده‌ام و می‌دانم چیزی که هواداران می‌خواهند ببیند تیمی است که در میدان با تمام قوا بازی می‌کند و چیزی کم نمی‌گذارد. رئال مادرید همیشه همینطور بوده است".

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت:" وقتی هواداران می‌بینند که تیم به خاطر پیراهن باشگاه عرق می‌ریزد و تلاش می‌کند، این برایش از هر چیز دیگری مهمتر است چون هیچ تیمی نمی‌تواند دائما برنده باشد".

 

دیدگاه‌ها