کد خبر : 1665116 | 09 بهمن 1398 ساعت 12:10 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوسو از میلان رفتنی شد؛ ستاره میلان در سویا

سوسو وینگر اسپانیایی آث میلان به انتقال به باشگاه اسپانیایی سویا نزدیک شده و به زودی با یک قرارداد موقت که گزینه دائمی شدن دارد راهی کشورش خواهد شد.

سوسو از میلان رفتنی شد؛ ستاره میلان در سویا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام وبسایت گل، سوسو هافبک آث میلان به زودی با یک قرارداد قرضی به سویا خواهد پیوست البته با این گزینه که سویا در پایان فصل می‌تواند او را به صورت بازیکن دائمی خریداری کند.

 

بر اساس گزارش گل، سوسو امروز چهارشنبه برای شرکت در تستهای پزشکی باشگاه سویا به این شهر پرواز خواهد کرد. گل به نقل از منابع خود فاش کرد که بین دو باشگاه قراردادی 18ماهه برای انتقال سوسو امضا شده است.

 

1473792

 

بر اساس این گزارش اما سویا در این قرارداد از گزینه‌ای برخوردار شده که به موجب آن می‌تواند در پایان قرارداد قرضی، با پرداخت 20 میلیون یورو وینگر اسپانیایی را به صورت دائمی خریداری کند. البته در صورتیکه تعداد بازی‌های سوسو در سویا از حد مشخصی افزایش پیدا کند این باشگاه اسپانیایی مجبور به خرید دائمی او از میلان خواهد شد.

 

سوسو که در گذشته بازیکن لیورپول هم بوده در این فصل با درخشش هموطنش سامو کاستیخو در جناح راست میلان به نیمکت نشین تبدیل شده است. به گزارش اسکای ایتالیا میلان از همین حالا به دنبال جذب جانشینی برای سوسو می‌گردد و از جمله برای جذب عدنان یانوزای بازیکن سابق منچستریونایتد که در حال حاضر در سوسیداد بازی می‌کند با باشگاه ایتالیایی رم در رقابت است.

 

دیدگاه‌ها