کد خبر : 1665178 | 09 بهمن 1398 ساعت 16:25 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار سرمربی آرسنال به بارسا در مورد اوبامیانگ

میکل آرتتا تحت هیچ شرایطی دوست ندارد بهترین مهاجم تیمش را از دست بدهد.

هشدار سرمربی آرسنال به بارسا در مورد اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت لوئیس سوارز و جراحی او که باعث دوری 4 ماهه ی وی از میادین شده، باشگاه بارسلونا در پی جذب یک مهاجم جدید است. محدودیت های مالی این اجازه را نمی دهد تا بارسا یک مهاجم بزرگ و گران قیمت را به خدمت بگیرد و تنها می تواند انتقال قرضی به شرط بند خرید دائمی را پیشنهاد دهد.

 

 

1473505

 

 

در مقطعی از پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال به عنوان بازیکن مدنظر بارسا نام برده می شد اما به دلیل قیمت بالای او این انتقال عملی نخواهد بود ولی گفته می شود بارسا برای تابستان روی این بازیکن تمرکز کرده و برای جذب او اقدام خواهد کرد. برخی منابع حتی از پاسخ مثبت اوبامیانگ به بارسا برای فصل بعد خبر داده اند.

اوبامیانگ فصل جاری 14 گل در 22 بازی برای آرسنال در لیگ برتر به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش بوده است. او در حال حاضر سه جلسه محرومیت انضباطی خود را پشت سر می گذارد.

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در واکنش به اخبار علاقه بارسا به اوبامیانگ به دیلی میل گفت:« تحت هیچ شرایطی جدایی او ممکن نیست. روی او 100 درصد حساب کرده ام و خودش هم دوست دارد در آرسنال بماند. بی صبرانه منتظرم تا محرومیت او تمام شود و بتواند برای ما بار دیگر به میدان برود. اوبامیانگ بازیکن بسیار مهمی برای آرسنال است. او با ما خواهد ماند.»

 

 

Arteta, charlando con Aubameyang

دیدگاه‌ها