کد خبر : 1665235 | 09 بهمن 1398 ساعت 23:25 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی مورینیو؛ چاره ای جز مهاجم فرانسوی نیست

به نظر می رسد کریستوف پیانتک، مهاجم لهستانی میلان در آستانه انتقال به هرتابرلین قرار دارد.

ناامیدی مورینیو؛ چاره ای جز مهاجم فرانسوی نیست

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ژوزه مورینیو در تاتنهام چندان مساعد نیست و بعد از کسب نتایج پرفراز و نشیب در هفته های اخیر، این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز قادر به دستیابی به اهدافش نبوده است. بعد از مصدومیت هری کین، آنها به دنبال یک مهاجم نوک تخصصی بودند که دنی لووی، مالک تاتنهام سرمربی پرتغالی تیمش را ناامید ساخته است.

 

1472127

 

طبق ادعای دیلی میل، مالک تاتنهام به مورینیو اطلاع داده تنها حاضر است تا رقم 10 میلیون پوند برای خرید مهاجم جدید هزینه کند و این به منزله ناامیدی سرمربی پرتغالی از خرید بازیکنان مورد نظرش بوده است. تاتنهام در فصل نقل و انتقالات تلاش زیادی برای جذب کریستوف پیانتک داشته و پیشنهادهای مختلفی از جمله خرید قرضی یا معاوضه به روسونری داده بود، اما به نظر می رسد انتقال این مهاجم 24 ساله به هرتابرلین نهایی شده و امکان حضور او در تاتنهام وجود ندارد.

 

با منتفی شدن جذب کریستوف پیانتک، به نظر می رسد در حال حاضر اولیویه ژیرو، مهاجم 33 ساله و نیمکت نشین چلسی تنها امید مورینیو در این فرصت کوتاه برای تقویت تیمش باشد. فرانک لمپارد مشکلی با جدایی مهاجم فرانسوی تیمش نداشته و ممکن است طی 24 ساعت آتی، انتقال اولیویه ژیرو به تاتنهام نهایی شود.

دیدگاه‌ها