کد خبر : 1665306 | 10 بهمن 1398 ساعت 12:52 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار تراکتور و ذوب آهن با بازیکنان آشنا

رکورد عجیب 11 بازیکن مشترک در دو باشگاه

دیدار دو تیم تراکتور و ذوب آهن در حالی برگزار می شود که بازیکنان فراوانی از این دو تیم در تیم های مقابل توپ زدند.

رکورد عجیب 11 بازیکن مشترک در دو باشگاه 

به گزارش "ورزش سه"، قطعا یکی از مهم ترین بازی های هفته هجدهم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. دیداری که طی آن باید تراکتوری ها از حریف سبزپوش خود پذیرایی کنند. دیداری که هر چند سه امتیاز آن برای هر دو تیم حیاتی است اما جالب ترین ویژگی این بازی را باید در تعداد بازیکنان مشترکی که برای دو تیم به میدان رفتند جستجو کرد. 

 

شاید جالب به نظر برسد که شش بازیکن کنونی ذوب‌آهن سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه خود دارند و در سوی دیگر، پنج بازیکن تراکتور نیز پیش از این، با پیراهن ذوب‌آهن بازی کرده‌اند. با این حساب حضور 11 بازیکن مشترک در این دیدار را باید یک رکورد در لیگ برتر ایران نام گذاشت. 

 

از میان بازیکنان فعلی تراکتوری ها پیش از این رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، رضا شکاری و اکبر ایمانی در عضویت باشگاه ذوب آهن بودند و برای این تیم به میدان رفتند. در طرف مقابل هم قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و هادی محمدی نیز شش بازیکن ذوب آهن هستند که تجربه بازی با پیراهن تیراختور را در کارنامه دارند.

 

با این حساب باید دیدار این تیم را که عصر روز جمعه برگزار می شود نه تنها از نظر کسب امتیاز مهم قلمداد کرد که از نظر جذابیت هم می تواند یکی از بهترین بازی های هفته هجدهم باشد. دیداری که 11 بازیکن مشترک در آن به میدان می روند و هر کدام از آنها برای مدت زمان کوتاهی هم که شده پیراهن تیم رقیب را به تن کرده اند.

دیدگاه‌ها