کد خبر : 1665344 | 10 بهمن 1398 ساعت 15:22 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مردان مشترک پرتعداد در زمین یادگار؛

تراکتور - ذوب؛ یک تیم کامل در تیم حریف!

تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز، بازیکنان مشترک زیادی را در فهرست خود دارند.

تراکتور - ذوب؛ یک تیم کامل در تیم حریف!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ نوزدهم، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود؛ مسابقه ای که در دوره های مختلف، جذابیت بسیاری داشت و حالا باتوجه به شکست تی تی ها در بازی قبلی، اهمیت بسیار زیادی برای این تیم و هوادارانش دارد. اما نکته جالب این مسابقه، تقابل بازیکنانی است که پیش‌تر پیراهن تیم دیگر را برتن داشتند و حالا در تیم مقابل بازی خواهند کرد.

 

1) هادی محمدی: هادی محمدی مدافع تیم ذوب آهن در 24 سالگی به عنوان بازیکن سرباز اصفهان را به مقصد تبریز ترک کرد و دو سال نیز در جمع قرمزهای تبریزی حضور داشت. محمدی یک فصل بسیار خوب را در تراکتور داشت اما در لیگ هفدهم به علت پارگی رباط صلیبی خانه نشین شد.

 

2) رشید مظاهری: دروازه بان با سابقه تیم ذوب آهن در تابستان اخیر از این تیم جدا شد و به تراکتور پیوست. او سال ها در تیم ذوب آهن نقش آفرینی کرد و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت اما سرانجام تصمیم گرفت،فوتبالش را در جای دیگری ادامه دهد. این نخستین تقابل رشید در برابر تیم سابقش خواهد بود.

 

1474132

 

3) مسعود ابراهیم زاده: دفاع کناری سابق تراکتور، یکی از بازیکنانی بود که در تیم فراز کمالوند که تراکتور را به لیگ برتر آورد، حضور داشت. ابراهیم زاده در سال 93 پس از پنج سال حضور در جمع تی تی ها، این تیم را ترک کرد و به سایپا رفت و پس از بازی در گسترش فولاد و صنعت نفت، حالا در ذوب آهن نقش آفرینی می کند. او 31 ساله است.

 

4) محمدرضا خانزاده: شاید خانزاده را همه با دوران بازی اش در پرسپولیس و الاهلی بشناسند اما این مدافع سابق تیم ملی، سابقه بازی در 8 تیم باشگاهی مختلف را دارد! او پس از جدایی پرماجرا از پرسپولیس در پایان لیگ چهاردهم، یک فصل در ذوب آهن بازی کرد و حالا پیراهن تراکتور را بر تن دارد. خانزاده البته فردا محروم است و نمی‌تواند بازی کند.

 

5) احسان پهلوان: بی جا نیست اگر بگوییم، احسان پهلوان در لیگ شانزدهم مانع از یک رتبه عجیب و حتی سقوط تراکتور از لیگ شد. او در اولین نیم فصل بازی برای تراکتور، جور همه را کشید اما در لیگ هجدهم خیلی فرصت بازی پیدا نکرد و در دوره های مختلف این تیم با سرمربیگری محمد تقوی، ژرژ لیکنز و جان توشاک، نیمکت نشین بود.

 

6) اکبر ایمانی: هافبک دفاعی اهل پارس آباد تراکتور تا آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به ماشین سازی پیش رفت اما حالا یکی از بازیکنان کلیدی تراکتور است. ایمانی سه سال برای ذوب آهن بازی کرد که یک دوره آن به صورت قرضی از سپاهان بود. وی سرانجام فصل گذشته پس از چند هفته بازی، از این تیم جدا شد و به صنعت نفت پیوست.

 

7) دانیال اسماعیلی فر: دانیال نیز همچون پهلوان و محمدی، دوران سربازی اش را در تبریز گذراند. او فصل گذشته یکی از بازیکنان اثرگذار تراکتور بود و در بیشتر بازی ها به میدان رفت. مدیران تراکتور نیز تلاش کردند تا دانیال را در تبریز حفظ کنند اما باشگاه اصفهانی راضی به این انتقال نشد تا فردا اسماعیلی فر، مقابل تیم سابقش بازی کند.

 

1474133

 

8) رضا شکاری: هافبک خوش تکنیک اهل سراب، از همین تیم ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد و توانست با این تیم به پرسپولیس هم گلزنی کند. اما در بازگشت از اروپا، او به تراکتور پیوست و حالا رفته رفته جای خود را در این تیم پیدا می‌کند. شکاری تنها 21 سال سن دارد.

 

9) مهدی مهدی پور: هافبک میانی ذوبی ها، به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور پیوست و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. او هم جزو آن دسته از بازیکنان سرباز بود که تی تی ها به دنبالش حفظش بودند اما قرارداد دست و پا گیر با ذوب آهن، مانع از تداوم حضور مهدی پور در تبریز شد و وی سرانجام به اصفهان بازگشت.

 

1474134

 

10) میلاد فخرالدینی: فخرالدینی در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتور پیوست و اگر این اتفاق نمی افتاد، بازهم نامش در این لیست قرار می گرفت. چرا که او در دوره حضور امیر قلعه نویی و تونی اولیویرا، بازیکن تراکتور بود و روزهای خوبی را نیز در تبریز گذراند. باید دید وی آیا فردا نخستین بازی اش با پیراهن این تیم در لیگ نوزدهم را انجام می دهد یا نه.

 

11) قاسم حدادی فر: کاپیتان ذوب آهن احتمالا یکی از قدیمی ترین سربازهای تراکتور باشد. حدادی فر که هفدهمین سال بازی در ذوب آهن را تجربه می کند، شش ماه در تراکتور بازی کرد و در دوره ای که تی تی ها برای ثبات خود به ستاره احتیاج داشتند، نقشی مجوری را از خود نشان داد. حدادی فر حالا 31 سال دارد.

دیدگاه‌ها