کد خبر : 1665380 | 10 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اکیپ:

نیمار از تولد مجلل در باهیا تا جشن خصوصی در پاریس

جشن تولد 28 سالگی نیمار در منزل وی در پاریس و به صورت خصوصی برگزار خواهد شد و دیگر خبری از بریز و بپاش های گذشته نخواهد بود.

نیمار از تولد مجلل در باهیا تا جشن خصوصی در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، نیمار همیشه به برگزاری مراسم و مهمانی‌ها علاقه داشته و به خصوص هر ساله در پاریس جشن تولد خود را مفصل و با دعوت از تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها، چهره‌های شاخص و دوستانش برگزار می‌کرد اما امسال در سالگرد تولدش مراسمی برگزار نمی‌کند چرا که می‌خواهد با تمرکز کامل خود را وقف شرکت در تمرینها و برنامه‌های آماده‌سازی PSG کند.

 

 

Image result for neymar birthday bahia

 

 

ستاره برزیلی در روز 15 بهمن 28 ساله می شود و به گفته اکیپ، برنامه اولیه او این بود که مثل سال های قبل یک جشن مجلل برگزار کند. این مهاجم می خواست که کاخ توکیو که در حال حاضر میزبان موزه هنرهای مدرن پاریس است را رزرو کند و چندصد نفر از میان شخصیت های مشهور، دوستان و اقوامش را دعوت کند که خیلی از انها از برزیل به جشن می آمدند. حتی قرار بود که تم رنگی خاصی برای مراسم در نظر گرفته شود و خود این بازیکن سفید بپوشد.

اما حالا به جای یک جشن بزرگ و مجلل قرار است که یک مهمانی خصوصی برگزار کند. او نمی خواهد که مدیران پی اس جی را آزرده سازد و به همین خاطر قید جشن پر سر و صدا را زده است.

مراسم سال گذشته نیمار در ساحل باهیا در برزیل آنقدر بزرگ و با ولخرجی همراه بود که انتقادهای زیادی را برانگیخت.

 

 

Image result for neymar birthday

 

 

پی اس جی چهار روز قبل از روز تولد نیمار باید میزبان مونپولیه باشد و در روز قبل از تولد بازیکن برزیلی به زمین نانت می رود. اما روز تولد این بازیکن درست سیزده روز قبل از بازی حساس پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند است. به همین خاطر نیمار به نزدیکانش خبر داده که قرار نیست که جشن سالهای اخیر تکرار شود و حتی با اسپانسر برگزاری این جشن هم تماس گرفته است (سال گذشته ردبول اسپانسر جشن پانصدنفری او بود).

دیدگاه‌ها