کد خبر : 1665412 | 10 بهمن 1398 ساعت 23:32 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا۵ - لگانس۰؛ اولین پیروزی پرگل بلوگرانا با ستین

بارسلونا امشب موفق شد در دیداری یک طرفه لگانس را با نتیجه ۵-۰ شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های کوپا دل ری صعود کند.

بارسلونا۵ - لگانس۰؛ اولین پیروزی پرگل بلوگرانا با ستین

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست ابتدای هفته در رقابت‌های لالیگا مقابل والنسیا، امشب در چارچوب جام حذفی اسپانیا به مصاف لگانس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۵-۰ حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.

 

تنها چهار دقیقه از زمان بازی گذشته بود که لیونل مسی با یک پاس در عمق عالی نلسون سمدو را از سمت راست صاحب توپ کرد و این مدافع پرتغالی نیز در محوطه جریمه یک پاس رو به عقب، برای آنتوان گریزمان ارسال کرد و او هم با یک ضربه دقیق دروازه لگانس را باز کرد.

 

 

1474208

 

 

چند دقیقه بعد بارسلونا توسط آنتوان گریزمان به گل دوم دست یافت اما داور آن را مردود اعلام کرد؛ موضوعی که باعث شد داور از VAR مشورت بگیرد و این فناوری نیز آفساید بودن گل بارسا را تایید کرد.

در ادامه نیز بارسلونا تسلط کاملی روی حریف داشت و در دقیقه ۲۷ روی ارسال کرنر از سمت راست زمین توسط لیونل مسی و با ضربه سر فوق العاده کلمنت لنگله به گل دوم دست یافت.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم توسط بارسلونا، بازی کمی به تعادل کشیده شد اما باز هم این شاگردان کیکه ستین بودند که تسلط کامل روی بازی داشتند. با این وجود چند موقعیت نصفه و نیمه برای بازیکنان لگانس به وجود آمد اما ثمری برای این تیم نداشت تا نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به سود بارسلونا خاتمه پیدا کند. یکی از نکات عجیب نیمه اول، بازی فوق العاده ضعیف فرانکی دی یونگ بود که بارها توپ را در میانه زمین از دست داد.

در نیمه دوم نیز شرایط بازی تغییری نکرد و از همان ابتدا بارسلونا برتری محسوسی نسبت به حریف داشت تا این که در دقیقه ۵۹ لیونل مسی روی پاس فوق العاده فرانکی دی یونگ صاحب یک موقعیت از جناح راست زمین شد و بعد از نفوذ به محوطه جریمه لگانس ضربه نهایی خود را روانه دروازه کرد که توپ بعد از برخورد به مدافع حریف یعنی رودری ترین، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

 

 

1474209

 

 

بعد از گل سوم بارسلونا، لگانس کمی جلوتر آمد و چند شوت نیز روانه دروازه تراشتگن کرد که هیچ کدام از آن ها از دقت کافی برخوردار نبودند. در دقیقه ۷۸ اما آنسو فاتی روی اشتباه مدافع لگانس، با دروازه حریف تک به تک شد و ضربه آرامی را به سمت دروازه روانه کرد که توسط دروازه بان حریف دفع شد؛ لیونل مسی توپ برگشتی را با یک شوت محکم به سمت دروازه زد که این توپ نیز توسط مدافع لگانس و از روی خط دروازه برگشت داده شد. این پایان کار نبود و آرتور ملو بعد از یک کش و قوس نسبتا طولانی توپ برگشتی دوم را دریافت کرد و با یک ضربه دقیق دروازه لگانس را برای بار چهارم گشود.

 

در ادامه بازی ایوان راکیتیچ که از دقیقه ۶۰ جای آرتور ویدال را در زمین گرفته بود، با یک پاس فوق العاده لیونل مسی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این فوق ستاره آرژانتینی نیز بعد از عبور از سد گلر لگانس، دروازه خالی این تیم را باز کرد.

 

 

1474210

 

 

در ادامه داور مسابقه سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که اتفاق خاصی در این لحظات رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۵-۰ خاتمه یافت تا بارسلونا به شکلی قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری صعود کرده باشد.

دیدگاه‌ها