کد خبر : 1665494 | 11 بهمن 1398 ساعت 14:38 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

۱۱ مرد تراکتوری برای تقابل با ذوب‌آهن

تیم تراکتور در غیاب سرمربی خود به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

۱۱ مرد تراکتوری برای تقابل با ذوب‌آهن

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان تبریزی پس از شکست تلخ مقابل پرسپولیس، امروز در مقابل ذوب آهن قرار خواهند گرفت. آن ها علاوه بر سرمربی خود، سه بازیکن محروم نیز در ترکیب دارند و کارشان برای نخستین پیروزی در دور جدید مسابقات لیگ در نیم فصل دوم، آسان نیست.

 

امروز رشید مظاهری در درون دروازه تراکتور خواهد بود. او در شرایطی برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد که امیدوار است با ثبت یک کلین شیت، رقابت برای کسب دستکش طلایی را ادامه دهد. یک خط جلوتر ایمان سلیمی و جفرسون در خط دفاعی خواهند بود و در سمت راست و چپ نیز میلاد فخر الدینی و میثم تیموری نقش آفرینی خواهند کرد.

 

در خط هافبک و در غیاب سه هافبک دفاعی و همچنین باتوجه مصدومیت میمبلا، اکبر ایمانی هافبک دفاعی خواهد بود و کمی جلوتر از خود، مسعود شجاعی را خواهد داشت. در این بازی مهدی تیکدری نیز فیکس است و اشکان دژاگه و احسان حاج صفی هم دو هافبک دیگر تی تی ها خواهند بود.

 

ساسان انصاری در این بازی در ترکیب اصلی خواهد و باید دید چه خواهد کرد. روی نیمکت سرشناس ترین بازیکن رضا شکاری و حمزوی اوکاشا است و بازیکن معروف دیگری روی نیمکت دیده نمی‌شود.

 

ترکیب تراکتور در مقابل ذوب آهن: رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، جفرسون یوری، ایمان سلیمی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و ساسان انصاری.

 

این دیدار از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.

 

دیدگاه‌ها