کد خبر : 1665582 | 11 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

از همه عذرخواهی می کنم

مهاجری: نمایش ما جای دفاع نداشت

سرمربی نساجی می گوید تیمش اصلا بازی خوبی برابر سایپا انجام نداد.

مهاجری: نمایش ما جای دفاع نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری بعد از شکست سه بریک برابر سایپا پاسخ خبرنگاران را داد:

 

صحبت های اولیه؟

 

تیم ما بازی های زیادی را باخته است اما عملکرد امروزمان اصلا جای دفاع نداشت و مسوولیت این شکست به گردن من است. من از هواداران بسیار عذرخواهی می کنم و لیاقت آنها بیشتر از این نتایج است.

 

گفته بودم چطور ضربه می خوریم

 

به بازیکنان گفته بودم اگر برابر سایپا توپ ها را از دفاع به حمله لو بدهیم ضربه می خوریم و گل ها را هم به همین صورت دریافت کردیم.

 

داوری؟

 

من همیشه به داوران احترام گذاشته ام اما داور یک پنالتی برای ما نگرفت و می توانستیم به بازی برگردیم. داور این بازی چند روز پیش قضاوت بین المللی داشت و شاید کمی خسته بود. باید تلاش کنیم بهتر کار کنیم، برابر پیکان هم که بردیم خوب نبودیم و تغییرات زیاد کار ما را سخت کرده است. هنوز هافبک دفاعی نداریم و شاید مجبور شویم شکل فوتبال مان را عوض کنیم.


افت عاشوری؟


قبول دارم نوید عاشوری آن بازیکن همیشگی نیست ولی اینکه دل و دماغ کار نداشته باشد درست نیست. باید با او صحبت کنیم ببینیم مشکل کجاست. باید او را به روزهای خوبش برگردانیم.  

 

در نقاط حساس توپ لو دادیم

 

ما در نقاط حساس زمین توپ لو دادیم و حامد شیری قربانی شرایط بد ما شد. تا توپ را به مناطق حساس می بردیم آن را از دست می دادیم و به نظرم وینگرها و مهاجمان ما وظایف خود را خوب انجام ندادند.

دیدگاه‌ها