کد خبر : 1665614 | 11 بهمن 1398 ساعت 19:53 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی مقابل ذوب آهن؛

ساسان در لیگ برتر 50 تایی شد

ساسان انصاری زننده گل دوم و پیروزی بخش تراکتور مقابل ذوب آهن بود تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

ساسان در لیگ برتر 50 تایی شد

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری یکی از آماده ترین مهاجمان سال های اخیر فوتبال ایران به شمار می رود که در لیگ شانزدهم نیز فاصله ای تا کسب عنوان بهترین گلزن فصل نداشت ولی درنهایت و علیرغم ثبت 16 گل، رقابت برای کسب این جایزه را به مهدی طارمی واگذار کرد.


انصاری که تمرینات پیش فصل را در لیگ شانزدهم با پرسپولیس سپری کرده بود، پس از اینکه تا هفته چهارم فرصتی توسط برانکو به او داده نشد به فولادخوزستان بازگشت و توانست 16 بار در ادامه فصل برای این تیم گلزنی کند و در پایان فصل بود که به عنوان یکی از خریدهای زلاتکو کرانچار راهی سپاهان شد. انصاری پیش از پیوستن به پرسپولیس هم 13 گل با پیراهن فولاد در لیگ برتر ثبت کرده بود.


ساسان در سپاهان نیز اگرچه این تیم در لیگ هفدهم شرایط خوبی نداشت، ولی 11 بار طی فصل گلزنی کرد و در پنجره زمستانی لیگ هجدهم بود که در معامله ای که باشگاه اصفهانی و تبریزی انجام دادند، پس از ثبت مجموع 15 گل برای طلایی پوشان اصفهانی، از این تیم جدا شد و به تراکتور پیوست.


حالا یک فصل می شود که ساسان در تیم پرستاره تراکتور به میدان می رود و امروز در دیدار برابر ذوب آهن زننده یک گل سه امتیازی و ارزشمند برای تیمش شد؛ گلی که ششمین گل او برای قرمزهای تبریزی بود و با احتساب 15 گل او برای سپاهان و 29 گلی که در مجموع برای فولادخوزستان به ثمر رسانده، مجموع گل هایش در لیگ برتر فوتبال ایران را به عدد 50 می رساند.

دیدگاه‌ها