کد خبر : 1665626 | 11 بهمن 1398 ساعت 20:16 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

گمشده راست دفاعی تراکتور (عکس)

تراکتوری ها از فصل گذشته به دنبال یک دفاع راست تخصصی بودند و امروز میلاد فخرالدینی در این پست برای تراکتور خوش درخشید.

به گزارش "ورزش سه"؛ تراکتوری ها از سال گذشته به دنبال یک دفاع راست تخصصی بودند و در نبود دفاع راست تخصصی سال گذشته دانیال وینگر تخصصی را به این خط کشاندند و به رغم میل باطنی این بازیکن برای حضور در این پست عملکردش برای تی تی ها راضی کننده بود.

 

دانیال سرباز ذوب آهن در تراکتور بود و در پایان فصل از تراکتور جدا شد و تراکتوری ها همچنان به دنبال یک دفاع راست تخصصی بودند. آنها در میانه فصل گذشته موسوی را به واسطه عملکرد خوبی که در ماشین سازی داشت جذب کرده بودند و برای این فصل نیز روی او حساب باز کرده بودند ولی دنیزلی نیز همچون لیکنز با این بازیکن سر سازش نداشت و این بازیکن در آخر فصل از این تیم جدا شد.

 

1474470

 

در نیم فصل اول تیکدری که بعنوان یک هافبک تهاجمی و یا فوروارد جذب شده بود در این مدت دفاع راست تراکتور بود ولی همیشه نبود یک راست دفاعی خواسته تی تی ها بود تا اینکه میلاد فخرالدینی با سابقه حضور در تراکتور به این تیم بازگشت و امروز در دیدار با ذوب آهن نیز این فرصت را پیدا کرد که مقابل تیم سابق خود از ابتدا بعنوان دفاع راست تراکتور به میدان برود.

 

میلاد در این دیدار خوش درخشید و در هر دو گل تراکتور نقش تعیین کننده ای داشته باشد. میلاد در گل اول به خوبی توانست اشکان را در موقعیت سانتر قرار دهد که تبدیل به گل شد و گل دوم نیز روی سانتر مستقیم او توسط انصاری به گل تبدیل شد تا تراکتوری ها بعد از مدت ها خیال خود را از بابت راست دفاعی راحت کرده باشند.

دیدگاه‌ها