کد خبر : 1665652 | 11 بهمن 1398 ساعت 23:35 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

صبور باشید، رادولوویچ زمان لازم دارد

اسماعیلی‌فر: همیشه مدیون هواداران تراکتور هستم

هافبک تکنیکی تیم ذوب آهن می گوید تیمش در بازی با تراکتور دچار بدشانسی شده است.

اسماعیلی‌فر: همیشه مدیون هواداران تراکتور هستم

دانیال اسماعیلی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی خوبی بود. فکر می کنم دو تیم تمام تلاش خود را برای برد انجام دادند. ما نیز خوب کار کردیم و می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. موقعیت هایی نیز داشتیم که دچار بدشانسی شدیم و به گل تبدیل نشد. به هواداران تراکتور تبریک می گویم و امیدوارم ما نیز در آینده این شکست را جبران کنیم.


وی درباره تشویق خودش توسط هواداران تراکتور بیان کرد: من دوران خیلی خوبی در تراکتور داشتم. فکر می کنم حضور در تراکتور باعث شد تا بتوانم بیشتر از قبل خودم را به فوتبال ایران معرفی کنم. هواداران تراکتور همواره به من لطف داشتند و در جریان بازی نیز واقعا شرمنده ام کردند. من همیشه خودم را مدیون هواداران تراکتور می دانم و از آنها تشکر ویژه می کنم.


هافبک ذوب آهن درباره شرایط تیمش تاکید کرد: سرمربی جدید ما زمان زیادی نیست که اضافه شده است. فکر می کنم باید صبر داشته باشیم تا آقای رادولوویچ شناخت بیشتری به دست آورد. با این حال فکر می کنم ما در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم. مقابل پارس جنوبی برنده شدیم و مقابل تراکتور هم می توانستیم نتیجه بهتری به دست آوریم. انشاالله در آینده شرایط مان بهتر هم خواهد شد.


اسماعیلی فر در پایان افزود: هواداران ذوب آهن صبور باشند. شک نکنید یکی، دو هفته دیگر که تفکرات رادولوویچ به طور کامل اجرا شود، شرایط بهتر خواهد شد و ما می توانیم در شان ذوب آهن بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها