کد خبر : 1665662 | 12 بهمن 1398 ساعت 02:01 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: این وضعیت حق هواداران نساجی نیست

دروازه‌بان سایپا امیدوار است وضعیت چمن استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر بهبود پیدا کند.

فلاح‌زاده: این وضعیت حق هواداران نساجی نیست

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده پس از برد ارزشمند سایپا برابر نساجی اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی بود که 4 گل داشت؛ تیم ما نمایش خوبی در این دیدار داشت و پس از گل‌ها، بازی را مدیریت کرد؛ خدا را شکر توانستیم در این شرایط حساس سه امتیاز را بگیریم چون کمک زیادی به ما می‌کند.

 

او با بیان اینکه سایپا در جایگاه واقعی خود در جدول نیست، عنوان کرد: از این به بعد روند رو به رشد ما را ببینید؛ خدا را شکر بازیکنان جوان ما پُخته‌تر شدند، بهتر کار می‌کنند و امیدوار هستم این روند ادامه‌دار باشد. 

دروازه‌بان مازندرانی سایپا تصریح کرد: یک تبریک ویژه هم به تماشاگران قائم‌شهری می‌گویم که تیم خوبی با هدایت آقای مهاجری دارند و نمایش قابل قبولی برابر ما داشتند.

 

فلاح‌زاده یادآور شد: یک تاسف بزرگ بخاطر زمین ورزشگاه شهید وطنی دارم؛ واقعا حق مردم استان مازندران و قائم‌شهر چنین چمن مصنوعی با این کیفیت نیست. باید یک چمن طبیعی داشته باشند و حق این مردم زمین و امکانات بهتر است؛ امیدوار هستم مسؤولان استانی و باشگاه نساجی همت داشته باشند و چمن خوبی تهیه کنند تا مردم لذت بیشتری از تماشای مسابقه ببرند.

 

او درخصوص اینکه محمد عباس‌زاده از عملکردش در دیدار با نساجی تمجید کرده است، گفت: محمد یک دورانی در سایپا بود و از دوستان قدیمی‌ام است، اما نمی‌شود صحبتی که انجام داد را بگویم.

دیدگاه‌ها