کد خبر : 1665716 | 12 بهمن 1398 ساعت 12:02 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

خارجی های تراکتور پرشورها را امیدوار کردند(عکس)

دو بازیکن خارجی تراکتور در جریان مسابقه با ذوب آهن عملکرد خوبی به جای گذاشتند.

به گزارش "ورزش‌سه"، با جدایی سه بازیکن خارجی تراکتور به نام های کوین فورچونه، یوکیا سوگیتا و مازولا در تعطیلات زمستانی مسئولان باشگاه به دنبال جایگزین برای این نفرات گشتند و تاکنون دو بازیکن خارجی در پست دفاع وسط و مهاجم به خدمت گرفتند.


جفرسون یوری مدافع برزیلی و حمزاوی اوکاچا مهاجم الجزایری دو بازیکن خارجی جدید تراکتور هستند که روز گذشته مقابل ذوب آهن نیز به میدان رفتند. جفرسون یوری برای اولین بار در ترکیب اصلی تراکتور به میدان رفت و زوج ایمان سلیمی لقب گرفت. اوکاچا نیز در دقیقه 40 با تغییر تاکتیک کادرفنی تراکتور وارد زمین شد و در کنار ساسان انصاری به عنوان مهاجم قرار گرفت.

 

1474576


این دو بازیکن خارجی در بازی دیروز عملکرد خوبی داشتند و هواداران را به آینده بسیار امیدوار کردند. یوری در خط دفاع تقریبا بی نقص نشان داد. او روی توپ های هوایی موفق عمل کرد و توپ های زیادی را قطع کرد و تقریبا بدون اشتباه در خط دفاعی ظاهر شد. همچنین اوکاچا نیز با حضور در زمین به خط حمله تراکتور تحرک خاصی بخشید و گل اول تیمش را نیز در دقایق ابتدایی نیمه دوم وارد دروازه ذوب آهن کرد و زمینه ساز پیروزی شد.


حالا با این بازی هواداران تراکتور به آینده این دو خارجی جدید بسیار امیدوارتر شده اند. از طرفی میمبلا ستاره پرویی تراکتور هم به زودی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت برمی گردد و او نیز می تواند کمک شایانی به خط هافبک تراکتور در بازی های آینده بکند.

 

1474574

 

1474575

 

دیدگاه‌ها