کد خبر : 1665857 | 12 بهمن 1398 ساعت 18:19 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر مربی ماشین سازی در نشست:

دوره بیرون کشیدن تیم از زمین گذشته است

دستیار احد شیخ لاری به جای وی در نشست مطبوعاتی پایان بازی حضور یافت و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

دوره بیرون کشیدن تیم از زمین گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا باغ آبادی پس از شکست ماشین سازان برابر شهرخودرو در نشست مطبوعاتی درباره بازی گفت: ولی امروز با خطا‌های 50-50 زاهدی‌فر دلمان شکست. پنالتی مسلم ما هم گرفته نشده است و ما دلگیر هستیم. 
 

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با تاکید بر اینکه  اگر راجع به داوری صحبت کنیم، به کمیته انضباطی احضار می‌شویم، افزود: فوتبال خوبی بود اما انتظار داشتیم زاهدی‌فر بعد از بازی جنجالی سپاهان و محرومیتی که پشت سر گذاشته بود قضاوت بهتری می‌کرد. در نیمه اول که هیچ تعویضی نشد, 4 دقیقه وقت اضافه گرفته شد ولی در نیمه دوم با تعداد بالای تعویض‌ها 5 دقیقه گرفته شد.
 

باغ‌آبادی ادامه داد: از نحوه قضاوت داور خیلی ناراحت هستیم. شهر خودرو تیم خوبی است و در این شکی نیست و باید صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا را هم تبریک بگوییم اما ما هم یک تیم جوان هستیم و از داوران تقاضا داریم که با وجود 3 بازیکن محروم و مصدوم وقتی از تبریز به مشهد می‌آییم دیگر از این مسائل آسیب نبینیم. 


باغ آبادی در ادامه تصریح کرد: باخت در زمین بازی را به جان می‌خریم اما آن صحنه‌ها چگونه علیه ما گرفته شد؟ آیا در گل سوم شهر خودرو روی بازیکن ما خطا صورت نگرفت؟
 

مربی ماشین‌سازی راجع به اعتراض احد شیخ‌لاری به داوری و اقدام او برای بیرون کشیدن تیم از زمین بازی, تصریح کرد: بحث بیرون کشیدن تیم نبود, شیخ‌‌لاری می‌خواست تیم را در آن زمان جمع و جور کند. زمان بیرون کشیدن تیم گذشته و آن اتفاق یک سوء تفاهم بود.
 

باغ‌آبادی یادآور شد: نمی‌خواهیم به هیچکس بی‌احترامی شود و نمی‌خواهیم داوران به نفع ما قضاوت کنند, ولی داوران باید منصفانه قضاوت کنند. با این بضاعت و محرومانی و مصدومانی که داریم از تبریز آمدیم به مشهد ولی این اتفاقات رخ داد. امیدوارم من اشتباه کرده باشم. امروز با تعداد زیادی بازیکنان امیدمان به میدان رفتیم.
 

وی در ادامه عنوان کرد: تیم خوبی داریم و دیدید در بازی با سپاهان بازیکنان خیلی عالی بازی کردند ولی در بازی امروز محروم و مصدوم داشتیم و دست‌مان بسته بود. زمانی که بچه‌ها برگردند, مطمئن باشید بازی‌های خوبی انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها