کد خبر : 1666179 | 13 بهمن 1398 ساعت 22:45 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: خراب شدن پنالتی خواست خدا بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام مدعی شد خطای رحیم استرلینگ در نیمه اول مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

مورینیو: خراب شدن پنالتی خواست خدا بود!

به گزارش "ورزش سه"، امشب تاتنهام در دیداری دشوار و در شرایطی که سیتی در نیمه اول یک ضربه پنالتی را با درخشش هوگو لوریس از دست داد، با دو گل حریفش را مغلوب کرد. ژوزه مورینیو معتقد است پنالتی سیتی درست نبوده و خراب شدن آن خواست خدا بوده است.

 

1475236

 

ژوزه مورینیو گفت: "من برای بازیکنانم بسیار خوشحالم. ما در دو موقعیت کمی خوش شانس بودیم، اما از نظر دیگر و با توجه به اینکه VAR برای خطای رحیم استرلینگ کارت قرمز در نظر نگرفت نیز بدشانس بودیم. قطعا اگر استرلینگ در آن صحنه از زمین اخراج می شد و ما 75 دقیقه در مقابل یک تیم ده نفره بازی می کردیم، شرایط خیلی تفاوت می کرد. حتی اگر هوادار منچستر سیتی  یا حتی طرفدار آرسنال باشید، این صحنه کارت قرمز داشت.
 

من در گذشته دیده ام که در چنین صحنه های مشابهی، داور تصمیم به دادن کارت قرمز به بازیکن خاطی می گیرد؛ نمونه اش اخراج سون هیونگ مین در دیدار مقابل چلسی. بازیکنانم فوق العاده بازی کردند و پنالتی نیز فوق العاده و خواست خدا بود، زیرا آن صحنه پنالتی نبود. هفته ای فوق العاده بود و کار کردن با بازیکنان و دیدن خوشحال آنها و همچنین هواداران آنهم در فصلی که چندان خوب نبوده، خوشایند است. آنها شایسته این خوشبختی ویژه در برابر تیم بزرگی مانند سیتی هستند.

 

از اوایل ماه نوامبر احساس می کردم که عنوان قهرمانی لیگ برتر به لیورپول می رسد. کسب سه پیروزی پشت سر هم کار دشواری است، اما آنها سیتی یک تیم فوق العاده با یک سرمربی بزرگ هستند. مسیر این است که شما دو پیروزی کسب کرده و مستقیم به رتبه های بالای جدول برسید. من شرایط تیمم و ترکیب و مشکلاتی که به خاطر مصدومیت داشتیم را در نظر می گیرم. اگر قرار باشد دله آلی را هم به دلیل مصدومیت از دست بدهیم، نمی توانم تصور کنم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من می دانم که بازیکنان فوق العاده عمل کرده و آماده بودند تا تمام وظایفشان را به خوبی اجرا کنند.

 

دیدگاه‌ها