کد خبر : 1666198 | 14 بهمن 1398 ساعت 02:06 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: خوشحالم به خرید لوکاکو اصرار داشتم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد بازی کردن مقابل اودینزه هرگز آسان نبوده است.

کونته: خوشحالم به خرید لوکاکو اصرار داشتم

به گزارش "ورزش سه"، امشب اینتر بعد از تساوی های متوالی موفق شد با دبل روملو لوکاکو در نیمه دوم، با دو گل اودینزه را مغلوب کرده و در رتبه دوم جدول قرار گیرد. کونته به تمجید از عملکرد کریستن اریکسن پرداخته و مدعی شد او در اینتر نیاز به زمان دارد.

 

آنتونیو کونته گفت: "من فکر می کنم برای بازیکنی که پنج روز پیش به اینتر پیوست، این نمایش تاثیرگذار بود. فراموش نکنیم که ما مجبور شدیم اریکسن را در ترکیب بگذاریم زیرا چند هافبک را در اختیار نداشتیم. بدیهی است که اریکسن باید به سبک فوتبال ما آشنا شده و همچنین از آمادگی فیزیکی مناسب برای بازی کردن در سری آ برخوردار شود، اما من از اولین بازی او راضی هستم.

 

1457151

 

بازی مقابل اودینزه هرگز آسان نیست، آنها از نظر فیزیکی قوی هستند و مشکلات زیادی را در سن سیرو نیز برای ما ایجاد کردند. ما سعی کردیم ابتکار عمل را بگیریم، آنها روی دفاع و ضد حمله تمرکز کردند.

 

تیمی مانند اینتر به گزینه های دیگری احتیاج دارد، زیرا ما دریافته ایم که مچ پای مارسلو بروزوویچ شرایط بدی داشته و الکسیس سانچس سعی در کسب آمادگی دوباره دارد. ماتیاس وسینو بازیکن مورد احترام و توجه من بوده و مرتبا زیر نظر من بازی کرده است.

 

روملو لوکاکو از کیفیت بالایی برخوردار است، اما این بهترین عملکرد او نبود و او باید خیلی بهتر بازی کند. واقعیت این است که او دو گل به ثمر رسانده و این مهم است، اما او می تواند در سایر زمینه ها فعالیت بیشتری انجام دهد. او خیلی خوب با تیم حل و فصل شده است و من خیلی خوشحالم که برای خرید او اصرار داشتم."

دیدگاه‌ها