کد خبر : 1666444 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:46 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشسته‌ها هم مجوز بگیرند، من دیگر برنمی‌گردم

کفاشیان: من هم مثل شما از تاج بی‌خبرم!

رییس سابق فدراسیون فوتبال می گوید دیگر حاضر نیست به فوتبال برگردد.

کفاشیان: من هم مثل شما از تاج بی‌خبرم!

به گزارش "ورزش‌سه"، علی کفاشیان در حاشیه مراسمی که امروز در موزه ورزش برگزار شد، درباره بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: ما الان در شرایطی هستیم که باید همه فکر و ذکرمان صعود تیم ملی به جام جهانی باشد. فدراسیون اکنون با سرپرستی اداره می شود و از طرفی توجهاتش به انتخابات ریاست است. با این حال دوستان تلاش می کنند تا سرمربی ای را انتخاب کنند که به شرایط فوتبال آشنا باشد. درستش هم همین است. سرمربی تیم ملی باید ایران را بشناسد، بازیکنان را بشناسد و حالا هم احتمالا با آقای قلعه نویی به تفاهم رسیده اند. در چنین شرایطی باید زمینه برای موفقیت او فراهم شود تا این دور مقدماتی جام جهانی را به سلامت بگذرانیم و تیم را قدرتمندتر از قبل کنیم.


وی درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و حضور گزینه هایی مثل قریب، عزیزی خادم، اسدی و کیومرث هاشمی تاکید کرد: کسانی که واجد شرایط هستند باید وارد شوند و کسانی که قبلا بودند می‌توانند مشورت دهند. اینکه هر کسی آمد همه باید حمایت کنند. در مورد بازنشسته‌ها و حضورشان در فدراسیون، احتمالاً آنها تایید نمی‌شوند. من هم بازنشسته بودم و کنار رفتم.


کفاشیان در خصوص اینکه اگر بازنشسته ها مجوز بگیرند شما نیز بر می‌گردید تصریح کرد: اگر بشود بازنشسته‌ها بیایند هم من نخواهم آمد.


رییس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و عدم پست تاثیرگذار ایران در AFC گفت: AFC با رای و اجماع اداره می‌شود و افراد تاثیری در آن ندارند و رای گیری می‌شود. این هجمه که یکباره به وجود آمد و فرافکنی رسانه‌های خارجی برخی داوران و کشورها را نگران کرد و تصمیم نادرستی بود که خدا را شکر رای برگشت. فرد نمی‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد. یک تصمیمی که در کمیته اجرایی گرفته شده و اگر بخواهند دوباره آن را تغییر دهند باید دوباره مراحل طی شود. آنها قول دادند که رای برگردانده شود.


کفاشیان درباره احتمال گرفتن میزبانی تیم ملی در مصاف با بحرین افزود: اگر قبول نکنند ایران‌ از لیگ قهرمانان می‌رود و این به نفع آنها نیست و آنها نمی‌خواهند ایران کنار برود. بازی‌های ملی به فیفا ربط دارد و مشکلی در این خصوص و میزبانی ایران وجود ندارد.


وی در پایان در مورد مهدی تاج گفت: از تاج خبری ندارم و با او صحبتی نداشتم.

 

دیدگاه‌ها