کد خبر : 1666445 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناشناخته‌ترین زوج خط دفاعی تراکتور مقابل گل گهر

با بازگشت محمدرضا خانزاده و محرومیت ایمان سلیمی زوج مدافعان وسط تراکتور بار دیگر تغییر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتور از ابتدای فصل جاری فقط محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی را به عنوان مدافعان وسط تخصصی در اختیار داشت و در اکثر بازی های نیم فصل اول این دو بازیکن در ترکیب اصلی حضور یافتند. در تعطیلات نیم فصل با اضافه شدن جفرسون یوری مدافع برزیلی تعداد بازیکنان تخصصی دفاع وسط به 3 نفر رسید و حالا دست ساکت الهامی برای انتخاب نفرات دفاعی بازتر است.


از این رو در بازی گذشته تراکتور مقابل ذوب آهن با توجه به محرومیت محمدرضا خانزاده، مدافع برزیلی تازه وارد برای اولین بار در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت و زوج ایمان سلیمی شد. یوری از قضا عملکرد خوبی هم داشت و هواداران و کادرفنی را راضی کرد. حالا در آستانه بازی با گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم خانزاده از سوی کمیته انضباطی بخشیده شده اما ایمان سلیمی به دلیل اخطارهایش محروم شده و نمی تواند به میدان برود.


از این رو زوج خط دفاعی تراکتور بار دیگر تغییر خواهد کرد و به احتمال فراوان جفرسون یوری در کنار محمدرضا خانزاده برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می گیرند و به عنوان مدافع وسط به میدان می روند. این در حالی است که خانزاده و یوری برای اولین بار در کنار یکدیگر بازی می کنند و کادرفنی باید برای هماهنگی آنها تلاش بیشتری انجام دهد.

 

1475612

دیدگاه‌ها