کد خبر : 1666448 | 15 بهمن 1398 ساعت 12:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بحران در خط حمله اتلتیکو؛ یک مهاجم دیگر مصدوم شد

اتلتیکو مادرید مهاجم خود آلوارو موراتا را به دلیل مصدومیت برای چند هفته از دست داده و خبر بد برای روخی‌بلانکو این است که او نمی‌تواند در دیدار با لیورپول در چمپیونزلیگ هم حاضر باشد.

بحران در خط حمله اتلتیکو؛ یک مهاجم دیگر مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید در جریان دربی شهر مادرید و جدال رئال و اتلتیکو که با شکست 1-0 اتلتیکو به پایان رسید از ناحیه عضلات پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده و به مدت چند هفته از میادین دور خواهد بود.

 

1475618

 

این خبر بیشتر از آن جهت برای اتلتیکو ناراحت‌کننده است که موراتا بازی آتی این تیم مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان را هم از دست خواهد داد. دو تیم اتلتیکو و لیورپول دو هفته دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میزبانی اتلتیکو در واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت.

 

موراتا که در دیدار روز شنبه مقابل رئال از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد و در نیمه دوم تعویض شد روز دوشنبه در معاینات پزشکی شرکت کرد و مشخص شد که دست‌کم دو هفته از میادین دور خواهد بود. با این حال باشگاه اتلتیکو مادرید هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که مدت زمان دور بودن موراتا از میادین چقدر خواهد بود.

 

1475619

 

مشکل بزرگ سیمئونه سرمربی اتلتیکو این است که او در حالی موراتا را هم برای بازی با لیورپول از دست داده که از دو مهاجم دیگر خود دیگو کاستا و ژائو فلیکس هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند. اتلتیکو برای جبران همین موضوع بود که در ژانویه تلاش کرد ادینسون کاوانی را از پاری سن ژرمن جذب کند که در نهایت موفق نشد.

 

دیدگاه‌ها