کد خبر : 1666503 | 15 بهمن 1398 ساعت 14:38 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت پاری سن ژرمن از مصدومیت جدید نیمار

شب گذشته بود که اعلام شد نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده نمی تواند پی اس جی را برابر نانت همراهی کند.

حیرت پاری سن ژرمن از مصدومیت جدید نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از لوپاریزین،  پی اس جی چند روز پرحاشیه را پشت سر گذاشته است. برتری 5-0 برابر مون پولیه به اندازه تنش بین امباپه و توخل بازتاب نداشت و سپس همه اخبار به سمت جشن تولد مجلل نیمار رفت. شب گذشته هم اعلام شد که نیمار مصدوم شده و بازی با نانت را از دست داده است.

مصدومیتی که حتی توماس توخل نیز از آن خبر نداشت چرا که دیروز در کنفرانس خبری خود گفته بود که نیمار و امباپه می توانند از ابتدا به میدان بروند.

 

 

1475695

 

 

بر خلاف شایعاتی که منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه پی اس جی نیمار را به خاطر جشن تولدش جریمه کرده؛ اما واقعیت این است که مصدومیت نیمار ساختگی نیست. البته این مساله که نیمار تا بامداد صبح دوشنبه مشغول جشن و پایکوبی بود نیز یک علامت سوال است. اینکه چگونه باشگاهی مثل پی اس جی نمی تواند فعالیت های بیرونی ستاره هایش را کنترل کند.

مصدومیت جدید نیمار مسئولان پی اس جی و کادر فنی را شگفت زده کرده است چرا که دقیقا نیمار در دو سال اخیر در چنین مقطعی مصدوم شده و حساس ترین بازی های تیمش در لیگ قهرمانان را از دست داده است. مصدومیت فعلی به نظر جدی نیست ولی هنوز ترس از اینکه ستاره برزیلی بار دیگر تیم را در حساس ترین شرایط تنها بگذارد، وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها