کد خبر : 1666555 | 15 بهمن 1398 ساعت 17:50 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

قول می‌دهم جزو فینالیست‌های المپیک باشم

ملی‌پوش دوومیدانی از خداحافظی پشیمان شد!

رکورددار پرتاب وزنه آسیا گفت: احساسی شدم و خداحافظی کردم، اما حالا قصد دارم با جدیت بیشتری به تمریناتم بپردازم تا به المپیک برسم.

ملی‌پوش دوومیدانی از خداحافظی پشیمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی های ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک امروز با موضوع شاهین مهردلان قهرمان پرتاب وزنه ایران و با حضور پژمان معتمدی سرپرسرست دبیری فدراسیون دو و میدانی پیگیری شد.


این اتفاق در حالی رخ داد که در چند روز اخیر اخباری مبنی بر خداحافظی این ملی‌پوش دوومیدانی منتشر شده بود و او هم روی صفحه شخصی‌اش دلیل تصمیم خود را عدم توجه مسئولان اعلام کرد.


شاهین مهردلان پس از ارائه برنامه‌های و تصویب آنها در پایان این جلسه در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: جلسه خوبی بود و در خصوص برنامه‎های آماده‌سازی من با مربی و کادر فنی بحث و گفت‌وگو شد و جای دارد از حسن نیت و برخورد شایسته مسئولین محترم فدراسیون به خصوص آقای معتمدی سرپرست محترم دبیری در راستای حمایت از ورزشکاران که بسیار کارشناسانه به برنامه های من پرداختند نیز تشکر کنم.


رکورددار پرتاب وزنه دو و میدانی داخل سالن آسیا در ادامه گفت: تمریناتم را با جدیت بیشتری ادامه می‌دهم و قرار است در 5 مسابقه برون مرزی در سال آینده تا المپیک نیز شرکت کنم. باید در این 5 مسابقه پرتاب‌های بالای 20.70 متری را انجام دهم تا با کسب امتیازات خوب در رنک بمانم و با یاری خدا نیز مستقیماً با ثبت ورودی به المپیک راه پیدا کنم.


وی افزود: تمریناتم قرار است زیر نظر یک تیم اداره شود و سرمربیگری این تیم بعهده آقای ابراهیم نژاد است. البته از دانش آقای سعادتمند در بدنسازی نیز استفاده خواهیم کرد. باید با قدرت و انگیزه بیشتری به تمریناتم برسم. من از روند و روال برنامه‌ریزی‌های مسئولین فدراسیون برای من و دیگر ورزشکارانی که دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند اطلاعی نداشتم و در یک تصمیم احساسی در صفحه مجازی‌ام، پستی را با موضوع خداحافظی از دنیای قهرمانی منتشر کردم. اما حالا با جدیت بیشتری به تمریناتم می‌پردازم و قول می‌دهم به المپیک برسم و جزو فینالیست‌های پرتاب وزنه بازی‌های المپیک در توکیو باشم.

دیدگاه‌ها