کد خبر : 1666597 | 15 بهمن 1398 ساعت 23:45 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان و رد شانس خرید ستاره یونایتد در زمستان

میلان شانس خرید نمانیا ماتیچ، هافبک صرب و باتجربه منچستریونایتد را رد کرده است.

میلان و رد شانس خرید ستاره یونایتد در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، میلان یکی از فعال ترین تیم های بازار نقل و انتقالات زمستانی بود و بازیکنان باتجربه ای چون زلاتان، سیمون کیائر و آسمیر بگوویچ را جذب کرد، اما کالچومرکاتو مدعی شد این باشگاه علاقه ای به خرید نمانیا ماتیچ نشان نداده است.

 

1475794

 

در واقع زوانمیر بوبان و پائولو مالدینی بعد از مشورت با یکدیگر به این نتیحه رسیده اند گزینه خرید نمانیا ماتیچ را رد کرده و روی دیگر بازیکنان سرمایه گذاری کنند. این هافبک صرب که از زمان ورود اوله گونار سولسشر به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده بود، در هفته های اخیر و با توجه به مصدومیت اسکات مک تومینای و پل پوگبا بیشتر به میدان رفته و اخباری در مورد احتمال ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله از سوی یونایتد به او شنیده شده است.

 

البته نمانیا ماتیچ، خرید 40 میلیون پوند یونایتد از چلسی در سال 2017، چندی قبل اعتراف کرد که هیچ مذاکره ای درباره تمدید قرارداد صورت نگرفته است. او در این مورد گفت: "گزینه اول من یونایتد است، اما اگر آنها تصمیم دیگری بگیرند، راه حل های جدیدی وجود دارد. اگر در یونایتد نمانم هم زندگی ادامه می یابد. اما حالا نمی توانم بگویم چه تیم هایی به دنبال من هستند. وقتی در یونایتد بازی می کنید، بسیاری از باشگاه ها به دنبال خرید شما هستند."

دیدگاه‌ها