کد خبر : 1666611 | 16 بهمن 1398 ساعت 00:56 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک پاس گل و انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن؛

شروع درخشان نریمان‌جهان در آذربایجان

کاپیتان سابق ماشین‌سازی در نخستین بازی برای نفتچی باکو موفق شد پاس گل بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان بعد از هفت سال حضور متوالی در لیگ برتر ایران، تصمیم گرفت شرایط جدیدی را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود تجربه کند و در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر آذربایجان شود و از ماشین‌سازی تبریز به تیم نفتچی باکو برود.

 

هافبک پیشین پرسپولیس و تراکتور که پذیرفت با پرداخت بیش از یک میلیارد تومان رضایت‌نامه از ماشین‌سازی برود و به جمع لژیونرها اضافه شود، در نخستین بازی برای نفتچی باکو خوش درخشید و توانست روی تک امتیاز تیمش تاثیرگذار نشان دهد.

 

نفتچی باکو در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر آذربایجان و در نخستین دیداری که سامان نریمان‌جهان را در یک بازی رسمی در ترکیب داشت، میزبان سومقایت بود که در این تیم نیز مهدی شریفی از ابتدا به میدان رفت و پیمان بابایی جزو نفرات ذخیره حضور داشت.

 

1475809

 

تیم نفتچی باکو در دقیقه ۴۱ با اخراج استانکوویچ ۱۰ نفره شد و یک ضربه ایستگاهی به سومقایت داد که این فرصت را رحیم سادیخوف تبدیل به گل کرد تا نیمه اول به سود یاران بابایی و شریفی به پایان برسد.

 

سامان نریمان‌جهان که در نیمه اول سه موقعیت جدی برای هم‌تیمی‌هایش به وجود آورده ولی همه آنها به ویژه با فرصت‌سوزی استیون مونروز فرانسوی هدر رفته بود، در دقیقه ۷۲ توانست پایه‌گذار گل تساوی تیمش شود.

 

1475810

 

باگالی دابو که به‌عنوان جانشین مونروز در اوایل نیمه دوم در ترکیب نفتچی باکو قرار گرفته بود، توانست پاس در عمق زیبای نریمان‌جهان را در موقعیت تک به تک دراختیار بگیرد و تبدیل به گل کند تا این تیم در خانه مقابل سومقایت متحمل شکست نشود.

 

نفتچی باکو با پاس گلی که نریمان‌جهان در این دیدار داد و به تساوی یک بر یک رسید، ۲۶ امتیازی شد و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به کِشلا رده دومی، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار گرفت.

 

1475811

 

تیم سومقایت نیز که مهدی شریفی را ۷۲ دقیقه و همچنین پیمان بابایی را به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۸۰ در ترکیب داشت، با این مساوی ۱۹ امتیازی شد و همچنان در رده پنجم جدول لیگ برتر آذربایجان ماند.

 

گفتنی است، نریمان‌جهان در نخستین بازی رسمی خود در لیگ برتر آذربایجان، توانست با پاس گل مقابل سومقایت، به‌عنوان برترین بازیکن این مسابقه هم انتخاب شود و شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها