کد خبر : 1666682 | 16 بهمن 1398 ساعت 11:46 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

شبه دربی جذاب با حضور مربیان سرخابی

دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان هم دست کمی از دربی تهران ندارد!

شبه دربی جذاب با حضور مربیان سرخابی

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه روز پنجشنبه همه نگاه مخاطبان فوتبال ایران به مسابقه دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس است اما نباید از دیگر مسابقه ای که در این روز برگزار می شود غافل شد.


در دیگر بازی عصر پنجشنبه تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان به میزبانی نفت به مصاف یکدیگر می روند. مسابقه ای که با توجه به شرایط دو تیم در جدول حساسیت بالایی خواهد داشت و می تواند جذابیت زیادی هم داشته باشد.


از این رو بازی رفت دو تیم در اصفهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، هم پرتنش بود. بعد از آنکه نفت مسجدسلیمان توانست در میدان سخت اصفهان یک امتیاز از تیم مدعی سپاهان بگیرد، امیر قلعه نویی از روی عصبانیت مصاحبه تندی علیه نفت و مهدی تارتار انجام داد. قلعه نویی در شرایطی آن حرف ها را زد که همواره رابطه صمیمانه ای با تارتار داشت و از این حیث عجیب به نظر می رسید. آن ماجرا با پاسخ تارتار ادامه دار شد و البته چند هفته بعد دو مربی باتجربه فوتبال ایران با هم تلفنی صحبت کردند و کدورت های مطرح شده به طور کامل برطرف شد.


حالا در روزی که دربی تهران برگزار می شود، مربیان پرسپولیسی و استقلالی فوتبال ایران یک مسابقه شبیه دربی را در مسجدسلیمان برگزار می کنند. بی تردید تقابل اندیشه های تارتار و قلعه نویی جذاب خواهد بود. نفت که امسال نتایج فوق العاده ای هم در لیگ برتر کسب کرده، بدون تردید راحت در خانه امتیاز نمی دهد و از طرفی سپاهان نیز برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند به برد نیاز دارد. باید دید در این مسابقه حساس هفته نوزدهم لیگ برتر چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها