کد خبر : 1666696 | 16 بهمن 1398 ساعت 12:55 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه اصلی جانشینی سیمئونه: مائوریسیو پوچتینو

به گزارش تلگراف، باشگاه اتلتیکو مادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام را به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربی‌گری خود انتخاب کرده است.

گزینه اصلی جانشینی سیمئونه: مائوریسیو پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف مدعی شد باشگاه اتلتیکو مادرید در حال بررسی شرایط استخدام مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی و اخراجی تاتنهام در تابستان آینده است و او را جدی‌ترین گزینه مربی‌گری آینده این تیم می‌داند.

 

1475898

 

بر اساس این گزارش اتلتیکو در حال بررسی گزینه‌های جایگزینی دیگو سیمئونه است. سیمئونه در هشت سال اخیر هدایت اتلتیکو را به عهده داشته ولی امسال با ناکامی مواجه بوده است. این در حالی است که تلگراف مدعی است پوچتینو شخصا تمایل دارد بار دیگر هدایت یک تیم انگلیسی را در لیگ برتر به عهده بگیرد.

 

پوچتینو از ماه نوامبر و اخراجش از تاتنهام تا کنون بدون تیم مانده ولی تلگراف می‌گوید آندره‌آ برتا مدیر ورزشی اتلتیکو علاقه زیادی به سبک مربی‌گری او دارد. برتا معتقد است درخشش پوچتینو و موفقیتش در تبدیل کردن تاتنهام به یکی از چهار تیم برتر لیگ انگلیس و رسیدن به فینال چمپیونزلیگ او را به یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا تبدیل کرده است.

 

1475899

 

تلگراف اما معتقد است برتا برای راضی کردن پوچتینو به حضور در واندا متروپولیتانو کار دشواری در پیش خواهد داشت چرا که این سرمربی آرژانتینی ترجیح می‌دهد در انگلیس به فعالیت مربی‌گری ادامه دهد.

 

دیدگاه‌ها