کد خبر : 1666721 | 16 بهمن 1398 ساعت 13:50 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه اضطراری بارتومئو- آبیدال؛ امروز عصر

به گزارش رادیوی کاتالان RAC-1 یوسپ ماریو بارتومئو بعد از ایجاد بحران در بارسلونا بین اریک آبیدال و لیونل مسی سفر خود به بروکسل را نیمه‌کاره رها کرده و به بارسلونا بازخواهد گشت.

جلسه اضطراری بارتومئو- آبیدال؛ امروز عصر

به گزارش "ورزش سه"، رادیوی کاتالان RAC-1 در بارسلونا اعلام کرد یوسپ ماریو بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا که در سفری به بلژیک در بروکسل به سر می‌برد بعد از ایجاد یک بحران در باشگاه متعاقب صحبتهای اریک آبیدال و پاسخ لیونل مسی به او، سفر خود را نیمه‌کاره رها کرده و به شهر بارسلونا بازخواهد گشت.

 

1475940

 

بر اساس این گزارش بارتومئو به محض رسیدن به شهر بارسلونا قصد دارد با اریک آبیدال در این باره صحبت کند. این جلسه که قرار است بعد از ظهر امروز چهارشنبه بین این دو برگزار شود درباره مصاحبه جنجالی اریک آبیدال با روزنامه کاتالان اسپرت خواهد بود.

 

آبیدال در این مصاحبه مدعی شده بود که برخی از بازیکنان بارسا در دوران سرمری سابق این تیم ارنستو والورده به اندازه کافی تمرین نمی‌کردند، ادعایی که با واکنش تند لیونل مسی کاپیتان بارسا همراه شد. برخی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند نتیجه جلسه امروز بعد از ظهر بارتومئو و آبیدال احتمالا اخراج آبیدال خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها