کد خبر : 1666752 | 16 بهمن 1398 ساعت 16:07 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار خیر: مشکلات اینترنت تلفنی هم حل می‌شود

از اینترنت‌ خانگی برای خرید بلیت دربی استفاده کنید

مدیر سامانه گیت‌های الکترونیک اعلام کرد: کسانی که از روی سرویس دهنده‌های اینترنت خانگی اقدام به خرید بیلت کردند، مشکلی برای وصل شدن به سامانه را ندارند.

از اینترنت‌ خانگی برای خرید بلیت دربی استفاده کنید

به گزارش "ورزش‌ سه"  علی اصغر انتظار خیر، مدیر سامانه گیت‌های الکترونیکی در خصوص مشکلات به وجود آمده در راه فروش بلیت دربی بزرگ تهران گفت: کسانی که از روی سرویس دهنده‌های اینترنت خانگی اقدام به خرید بیلت کردند، مشکلی برای وصل شدن به سامانه را ندارند. بیشتر کسانی که مشکل داشتند با اینترنت خط موبایل وارد سامانه شدند. در تلاش هستیم تا این مشکل را هم حل کنیم. بخشی از مشکلاتمان هم ناشی از معضلات سخت افزاری است. تنها راه خرید بلیت، همین سامانه است و بلیت کاغذی به هیچ عنوان ارائه نخواهد شد. 

 

وی در ادامه در خصوص اینکه بلیت‌فروشی دربی تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: بلیت فروشی اینترنتی تا دقیقه ۷۵ بازی ادامه دارد. ما مدت زمان خرید را کم کرده‌ایم و هواداران باید ظرف مدت ۱۵ دقیقه خرید بلیت را انجام دهند و گرنه بلیتی برای آنها صادر نمی‌شود. اگر کسی پولی در سایت پرداخت کرده، اما بلیتی در کارتابل خود نمی‌بیند به این معنی است که بلیت برای او صادر نشده و پولش هم به او بازخواهد گشت. 

 

انتظار خیر در ادامه گفت: ما در بازی‌های قبلی بدون مشکل بلیت فروشی اینترنتی داشتیم، اما برای دربی به دلیل استقبال گسترده ما محدودیت‌های زیرساختی داریم و مشکلات دیگر هم هست که همه آنها به ما مربوط نیست.

دیدگاه‌ها