کد خبر : 1666807 | 17 بهمن 1398 ساعت 01:10 | 173.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بحران 24 ساعته در نوکمپ

آبیدال در بارسلونا ماندنی شد

بعد از جلسه امشب اریک آبیدال با جوزپ ماریا بارتومئو، تصمیم گرفته شد که این ملی پوش سابق فرانسوی به کارش در باشگاه کاتالانی ادامه بدهد.

آبیدال در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه عجیب اریک آبیدال با روزنامه کاتالان اسپورت و اتهاماتی که به بازیکنان این تیم وارد کرد لیونل مسی ابرستاره بارسا در مقام پاسخ‌گویی برآمد تا این تیم وارد یک بحران تمام‌عیار شود. مصاحبه جنجالی اریک آبیدال با روزنامه کاتالان اسپورت و پاسخ لیونل مسی به او باشگاه بارسلونا را با چنان بحرانی درگیر کرده که در این تیم کمتر سابقه داشته است. امروز تقریبا همه نگاهها در دنیای فوتبال به سوی کاتالونیا دوخته شده بود تا مشخص شود این بحران جدید برای بلوگرانا چه تبعاتی خواهد داشت. 

آبیدال در گفتگو با نشریه اسپورت ادعا کرد که نارضایتی تعدادی از بازیکنان و عدم ارتباط مناسب آنها با ارنستو والورده، باعث اخراج این مربی شد؛ ادعایی که با واکنش لیونل مسی همراه شد و او با استوری کردن مصاحبه مدیر ورزشی بارسلونا، خواستار شفافیت او در این زمینه نام بردن از بازیکنان مورد نظر شد.

 

 

1476069

 

 

همین اتفاق به یک جنجال بزرگ در باشگاه بارسلونا منجر شد و انتظار می رفت آبیدال از کار برکنار شود اما خروجی جلسه امشب او با رئیس باشگاه، رای به ادامه همکاری او داد.

امشب آبیدال جلسه ای دو ساعته با بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا داشت که اسکار گرائو، نایب رئیس باشگاه هم در آن حضور داشت. به نظر می رسد توضیحات آبیدال، بارتومئو را قانع کرده و حداقل تا پایان فصل، او همچنان مدیر ورزشی بارسلونا باقی خواهد ماند؛ مگر اینکه ماجرای جدیدی تا آن زمان رخ بدهد.

بارسا فردا شب در یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان اتلتیک بیلبائوست و آبیدال و بارتومئو هم همراه دیگر اعضای تیم راهی ایالت باسک خواهند شد. بارسلونا بعد از جدایی والورده، با هدایت کیکه ستین نمایش های چندان خوبی نداشته و بازی در سن مامس، آزمونی جدی برای این تیم خواهد بود.

 

ساعت شمار تحولات امروز باشگاه بارسلونا

 

19:00 باشگاه بارسلونا درباره سرنوشت اریک آبیدال، سکوت رسانه‌ای کامل اختیار کرده است. هیچکدام از اعضای باشگاه کوچکترین سرنخی درباره آینده او در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند و همه تنها منتظر تصمیم نهایی در جلسه بین بارتومئو و آبیدال هستند.

 

18:00 بر اساس اعلام موندو دپورتیوو رئیس باشگاه بارسلونا، بارتومئو، از بروکسل با اریک آبیدال تماس تلفنی برقرار کرده و درباره بحران اخیر و درگیری رسانه‌ای او با مسی با آبیدال صحبت کرده است.

 

1475940

 

17:30 بر اساس گزارش‌های رسانه‌های ستاره مد نظر بارسلونا برای پر کردن جای خالی عثمان دمبله، آنخل مهاجم باشگاه ختافه خواهد بود.

 

17:00 با توجه به روشن نبودن آینده اریک آبیدال به عنوان مدیر ورزشی بارسولنا سرمربی این تیم کیکه ستین می‌گوید قبلا با مدیریت کلان باشگاه درباره گزینه‌های مد نظر برای جانشینی عثمان دمبله مصدوم به توافق رسیده است.

 

1475779

 

16:30 به گزارش اسپورت3 رئیس باشگاه بارتومئو قصد دارد از اخراج آبیدال خودداری کرده و سعی خواهد کرد مسی را قانع کند که با آبیدال صلح کند.

 

16:00 رسانه‌ها همچنان منتظر دریافت خبرهای جدید درباره سرنوشت اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا هستند. بارتومئو رئیس باشگاه بارسولنا تا ساعات آینده با هواپیما در شهر بارسلونا به زمین خواهد نشست تا در جلسه‌ی سرنوشت‌ساز با آبیدال شرکت کند.

 

15:30 کیکه ستین از ورود به بحران ایجاد شده توسط آبیدال و مسی خودداری کرد و توپ را در زمین آنها انداخت. ستین به خبرنگاران گفت:" من تمام سعی‌ام را می‌کنم که تیمم از این ماجرا تحت تاثیر قرار نگیرد. اهمیت بازی فردا و اینکه ما باید در آن برنده شویم تنها چیزی است که برای من در این لحظه اهمیت دارد. مسائل دیگر در کنترل من نیست و من درباره‌اش صحبت نخواهم کرد".

 

15:00 کیکه ستین تا لحظاتی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بارسلونا و اتلتیکو در کوپا دل‌ری حاضر خواهد شد. همه نگاه‌ها به این کنفرانس خبری دوخته شده تا شاید از ستین صحبتی درباره بحران امروز و له یا علیه آبیدال یا مسی شنیده شود.

 

14:00 ادامه کار اریک آبیدال به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا تا این لحظه هنوز مشخص نیست و گفته می‌شود سرنوشت او در جلسه امروز عصر با حضور بارتومئو مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها