کد خبر : 1666831 | 16 بهمن 1398 ساعت 23:00 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت یک نفت‌کش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما است

مینو رایولا ایجنت جنجالی فوتبال با ستایش از ماتیس دی‌لیخت مدافع هلندی یوونتوس او را به یک نفت‌کش غول‌پیکر تشبیه کرده که کاملا غیر قابل توقف است.

دی‌لیخت یک نفت‌کش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما است

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا ایجنت جنجالی فوتبال و مدیر برنامه‌های ماتیس دی‌لیخت ستاره هلندی باشگاه یوونتوس می‌گوید این مدافع هلندی با درخشش در یووه ثابت کرده که منتقدینش درباره او تا چه حد اشتباه می‌کرده‌اند. رایولا در ادامه دی‌لیخت را به یک نفت‌کش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما تشبیه کرد که به هیچ وجه قابل توقف نیست.

 

1476053

 

دی‌لیخت که در تابستان گذشته به بیانکونری پیوست برای جا افتادن در این تیم به مدتی زمان نیاز داشت. رایولا مدیر برنامه‌های او با اشاره به دوران حضور دی‌لیخت در یوونتوس و قرارداد 75 میلیون یورویی انتقال او به این تیم می‌گوید دی‌لیخت پتانسیل بی‌نظیری دارد و در آینده به یکی از بزرگترین مدافعین دنیا تبدیل خواهد شد.

 

رایولا در این باره گفت:" ماتیس دارد به ستاره‌ای بزرگ تبدیل می‌شود و همه می‌توانند روند درخشش پرشتاب او را تماشا کنند. می‌شنوم که بعضی‌ها می‌گویند دی‌لیخت در یوونتوس دچار مشکل شده ولی چیزی که من می‌بینم تنها پیشرفت است و بس".

 

مدیر برنامه‌های دی‌لیخت در ادامه گفت:" این اولین بار است که ماتیس به یک باشگاه خارجی می‌رود و یک فرهنگ بیگانه را تجربه می‌کند. ماتیس مثل یک نفت‌کش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما است و کسی نمی‌تواند انتظار داشته باشد که ناگهان دورهای 90درجه بزند. او آرام و با ثبات حرکت می‌کند ولی وقتی در مسیر قرار بگیرد هیچکس جلودارش نخواهد بود".

 

دیدگاه‌ها