کد خبر : 1666843 | 17 بهمن 1398 ساعت 00:21 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بن بست در مذاکرات؛

میزبانی سپاهان از تاشکند به دوحه منتقل شد

میزبانی باشگاه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر که قرار بود در ازبکستان برگزار شود به قطر منتقل شد.

میزبانی سپاهان از تاشکند به دوحه منتقل شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان برای میزبانی از تیم فوتبال النصر عربستان، شهر تاشکند در ازبکستان و ورزشگاه بنیادکار را انتخاب کرده بود ولی به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال ازبکستان شهر قرشی و ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال نسف قرشی را برای میزبانی به اصفهانی ها پیشنهاد داد، آنها از تصمیمشان منصرف شدند و بار دیگر یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از نماینده های ایران مقابل نماینده های فوتبال عربستان میزبانی خواهد کرد.


بر این اساس تیم فوتبال سپاهان در مرحله برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در دوحه و در ورزشگاه حمد کبیر از تیم النصر عربستان میزبانی خواهد کرد و دیدار رفت نیز در منامه بحرین به میزبانی عربستانی ها برگزار می شود.


گفتنی است چند روز پیش یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه النصر از عدم موفقیت سپاهان برای میزبانی از النصر در ازبکستان پرده برداشته بود.

 


تیم فوتبال سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و العین امارات همگروه است و بازی برگشت این تیم مقابل النصر که به میزبانی نماینده ایران خواهد بود، روز 18 فروردین 99 برگزار می‌شود.

 

سپاهان در روزهای 22 بهمن و 29 بهمن به ترتیب به مصاف تیم‌های العین و السد می‌رود و سپس روز 12اسفند در دوحه بازی رفت مقابل النصر را برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها