کد خبر : 1666845 | 17 بهمن 1398 ساعت 01:07 | 81.5K بازدید | 0 دیدگاه

هر اتفاقی افتاد، هواداران پشت تیم باشند؛

منصوریان شب دربی به استقلالی‌ها روحیه داد

سرمربی پیشین استقلال برای این تیم در دیدار با پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

منصوریان شب دربی به استقلالی‌ها روحیه داد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان چهارشنبه شب و در آستانه دربی پایتخت سرزده در اردوی استقلال حضور یافت و ضمن گفت‌وگوی خصوصی با فرهاد مجیدی، ابراز امیدواری کرد تا تیم او در بازی با پرسپولیس به موفقیت برسد و بازیکنان استقلال نیز بتوانند نمایش خوبی ارائه کنند.

 

منصوریان که مهمان ویژه اردوی استقلال بود، علاوه بر فرهاد مجیدی، دیداری هم با اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست و سید عبدالرضا موسوی، عضو هیأت مدیره این باشگاه داشت و گفت‌وگویی با آنها انجام داد.

 

علیرضا منصوریان درمورد حضورش در اردوی استقلال گفت: قبل از اینکه به هتل بیایم، بصورت تلفنی با فرهاد(مجیدی) صحبت و احوال پرسی می‌کردیم که تصمیم گرفت به اردو بیایم چون فاصله‌ام با محل اردوی تیم هم کم بود.

 

او ادامه داد: وظیفه‌مان بود بیاییم و از تیم سابق خود، تیمی که از ۷-۶ سالگی با آن بزرگ شدیم، حمایت کنیم. از اینکه در استقلال پرورش یافتیم و از این تیم به همه جا رسیدیم، افتخار می‌کنیم.

 

سرمربی پیشین استقلال یادآور شد: یادم است روزی که به استقلال آمدم، فرهاد خیلی به من محبت کرد. کسانی که به من محبت کردند، همیشه در ذهنم می‌مانند و افرادی که شیطنت کردند را فراموش می‌کنم؛ این اخلاق را همیشه داشته‌ام.

 

منصوریان تاکید کرد: وظیفه‌ام بود به اردوی استقلال بیایم چون تیمم است و آن را دوست دارم. بخش اعظمی از این بازیکنان، شاگردان خودم بودند و فرهاد هم از دوستان و هم‌بازیانم است که حدود ۲۵ سال است با هم رفاقت داریم. از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت دارم چون ریسک بزرگی کرده و در مسیر سختی قدم برداشته است.

 

او اضافه کرد: همه باید به فرهاد کمک کنند چون یک نفر از جنس استقلال بالای سر تیم حضور دارد و برای آن زحمت کشیده و زخم‌خورده این تیم است. حداقل‌اش این است زمان مشخصی برای استقلال سپری کرده، دردش را کشیده و می‌داند هواداران چه چیزی می‌خواهند. باید کاملا به او احترام گذاشت.

 

1476067

 

کاپیتان سال‌های دور استقلال یادآور شد: اطرافیان فرهاد آدم‌های خیلی خوبی هستند، تیم از جو خوبی برخوردار است و بازیکنان نیز او را دوست دارند. هواداران و دوستان کمک کنند تا وسط راه دست او خالی نماند. یک‌دفعه شب نخوابند، صبح بلند شوند و فرهاد مجیدی متوجه شود هیچ یار و یاوری ندارد.

 

منصوریان با بیان اینکه فرهاد مجیدی شروع خوبی داشته و در سه بازی فوق‌العاده کار کرده است، اظهار کرد: استقلال با فرهاد هیچ گلی دریافت نکرده و بهترین عملکردش را مقابل الریان ارائه داده است. تیمِ فرهاد در قطر خیلی خوب بازی کرد و امیدوار هستم در مسابقه فردا نیز نتیجه بگیرند. مطمئنا اگر بازیکنان به ۵۰ درصد حرف‌هایی که به آنها زده می‌شود، گوش کنند و آن را انجام دهند، فکر می‌کنم روز سختی نداشته باشند؛ هرچند هر اتفاقی در بازی فردا بیفتد، از ارزش‌های استقلال در سه دیدار اخیرش کم نمی‌شود چون استقلال روزهای بهتری از دو، سه ماه گذشته را طی می‌کند.

 

او یادآور شد: استقلال در طول فصل ۱۷ گل خورده بود، اما در سه دیدار گذشته‌اش هیچ گلی دریافت نکرده و به نظرم در بازی با پرسپولیس هم این موضوع نقطه عطفی برای تیم خواهد بود. اگر استقلال در دیدار فردا سربلند از زمین خارج شود، زودتر به کورس قهرمانی می‌آید ولی اگر اتفاقی جز برد یا مساوی بیفتد، بازهم در طول فصل عقب نمی‌نشیند و این را در مسابقه با الریان نشان داده است. مگر اینکه دوستانمان ابراز علاقه زیادی کنند و تعصب بیش از حد به خرج دهند و به بهانه تعصب و پیراهن، پشت سر هم بیایند در فضای مجازی حرف بزنند و نظر بدهند. البته خدا را شکر در این روزها همه کارشناس خوبی بوده و اظهار نظر داشتند!

 

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: بهترین کار برای هواداران این است که تمرکزشان را روی این تیم و کادر فنی بگذارند چراکه قابل احترام هستند و باید برای ۳۰ میلیون هوادار بازی کنند. این هوادار باید مقابل کسانی که می‌خواهند استقلال را با یک بغل پا، هُل دادن یا جلو گرفتن سرعت‌اش متوقف کنند، بایستد.

 

منصوریان درباره اینکه دربی‌باز موفقی در دوران بازی و سرمربیگری در استقلال شناخته می‌شود و خاطره‌انگیزترین دربی برای او چه زمانی بوده است، گفت: دربی ۶ مرداد ۷۴ را می‌گویم چون آن زمان پرسپولیس با حضور آقایان دایی، پیوس، کرمانی‌مقدم، حسین عبدی، حسن شیرمحمدی، شاهرودی، برات‌پوری، نیما نکیسا و ... خیلی قوی بود. من هم جدیدا به استقلال آمده بودم و گفتند اگر از این دربی رد شوی، زندگی‌ات کاملِ کامل است.

 

او ادامه داد: یادم است آن زمان ۴۸ ساعت قبل از مسابقه برای تیم‌ها مهمانی مشترک می‌گرفتند؛ من هم در مهمانی مشترک تیم‌ها در لواسان، دیدم که پرسپولیسی‌ها صحبت از ۴ گل و ۵ گل می‌کنند! آن زمان در خط هافبک استقلال من، امیرخان و بهروز پرورش‌خواه بودیم. در آن دربی تا دقیقه ۲۶، سه بر صفر جلو بودیم، اما هنوز روی آن دربی حرف دارم چون در بین دو نیمه اتفاقاتی افتاد. البته برد شیرین ۳ بر یک را به دست آوردیم که بهزاد غلامپور فوق ستاره زمین بود و یک تنه در نیمه دوم ما را برنده بیرون آورد.

 

کاپیتان پیشین استقلال عنوان کرد: دربی‌ای هم که با امیرخان قلعه‌نویی(به‌عنوان سرمربی)، در دقیقه ۹۴ به برتری ۳ بر ۲ رسیدیم نیز خیلی لذت‌بخش بود و در دوران مربیگری خودم در استقلال هم، برد شیرین ما با نتیجه ۳ بر ۲ بود؛ البته من می‌گویم ۳ بر یک چون گل دوم پرسپولیس را هنوز هم می‌گویم خطا بود!

 

منصوریان در پایان ابراز کرد: از دیدن کادر فنی و بازیکنان در اردوی تیم لذت بردم. از هواداران می‌خواهم هر اتفاقی در بازی فردا افتاد، پشت این تیم باشند.

دیدگاه‌ها