کد خبر : 1667195 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:00 | 128.1K بازدید | 0 دیدگاه

در اعتراض به پرچمی که مهاجم تراکتور را متوقف کرد

اخراج کاپیتان مسعود سه ماه پس از بازی عراق

در حالی که بازی تراکتوری ها به پایان نزدیک می شد یک آفساید مشکوک و مجموعه اعتراضات وسیع هافبک این تیم یک کارت قرمز به دنبال داشت.

اخراج کاپیتان مسعود سه ماه پس از بازی عراق

به گزارش "ورزش سه"، یک پرچم توسط کمک داور در 10 دقیقه پایانی جنجالی عجیب در بازی به وجود آورد. در حالی که بازی با یک گل به سود تیم میزبان در پیش بود یک حرکت انفجاری از سوی مهاجم خارجی تراکتوری ها با پرچمی که کمک داور میدان تکان داد از کار افتاد تا تراکتوری ها بنای اعتراض به داور را بگذارند و در این میان مسعود شجاعی پیشتر از سایر بازیکنان به دنبال راضی کردن کمک داور به قبول اشتباه خود بود که در نهایت نتیجه ناخوشایندی برای او داشت.

 

سیدمهدی سیدعلی که اصرار و اعتراض شدید و پایان ناپذیر شجاعی را دید به سوی او رفت و بدون درنگ کار را به اخراج کشاند تا قائله بخوابد و به این ترتیب کاپیتان تیم ملی که خود را اخراج شده می دید و معتقد بود پرچمی که داور میدان بالا برد کاملا نادرست بود کماکان در زمین باقی ماند تا حرف خود را به کرسی بنشاند.

 

1476739


 

البته تراکتوری ها و بازیکنان بزرگ این تیم که به داوری این دیدار معترض بودند پشت کاپیتان خود ایستادند و کماکان به داوری و عملکرد کمک داور این بازی اعتراض کردند. این اتفاق پس از پایان بازی نیز افتاد و احسان حاج صفی که یکی دیگر از کاپیتان های تیم ملی در تبریز محسوب می شود اشتباهات داور را به وی گوشزد کرد. گوشزد کردنی که چیزی نمانده بود تا یک اخراج دیگر(پس از پایان بازی) در ترکیب تراکتوری ها به همراه داشته باشد.

 

نکته جالب درباره اخراج مسعود شجاعی این که این بازیکن چند ماه پیش نیز در جریان دیدار تیم ملی برابر تیم ملی عراق، باز هم به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد تا پس از آن دومین اخراج وی در سال 98 در ورزشگاه امام علی سیرجان اتفاق بیفتد.

 

1451781

 

کاپیتان تیم ملی پس از کارت زردی که در دقیقه 49 در جریان بازی برابر عراق دریافت کرده بود در دقیقه 81 دومین کارت زرد خود را از داور گرفت و در نتیجه 7 سال پس اخراج در دیدار برابر کره‌جنوبی، این بار برابر تیم ملی عراق راه خارج از زمین را در پیش گرفت.

دیدگاه‌ها