کد خبر : 1667229 | 18 بهمن 1398 ساعت 22:55 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو: ستین در بارسلونا موفق خواهد شد

یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با اعلام حمایت از کیکه ستین سرمربی جدید این تیم می‌گوید اطمینان دارد که ستین در بارسلونا موفق خواهد شد.

بارتومئو: ستین در بارسلونا موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد نه چندان خوب کیکه ستین در بارسلونا، رئیس باشگاه کاتالان، یوسپ ماریا بارتومئو از او حمایت کرده و می‌گوید اطمینان دارد ستین که بعد از اخراج والورده سکان هدایت بلوگرانا را بدست گرفته در بارسا موفق خواهد شد.

 

ستین، سرمربی سابق رئال بتیس در ماه ژانویه جای والورده را در بارسا گرفت اما بحران هفته اخیر در این باشگاه به دلیل درگیری رسانه‌ای لیونل مسی و اریک آبیدال و حذف بارسا از کوپا دل ری با شکست 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو باعث شده ستین در شروع کار خود با انتقادهای بسیاری مواجه شود.

 

1476645

 

ولی بارتومئو در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون باشگاه بارسلونا با حمایت تمام‌عیار از ستین گفت:" ما در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو شانس‌های زیادی داشتیم و خوب بازی کردیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر بازی خوبشان تبریک بگویم. آنها نشان دادند که انگیزه دارند و جاه‌طلبند. اتلتیک فقط یک شوت به  سمت دروازه ما زد و با همان بازی را برد. صعود از این بازی حق ما بود ولی این اتفاق نیفتاد".

 

رئیس بارسلونا در ادامه گفت:" ما حالا باید توجه خود را به لالیگا و لیگ قهرمانان معطوف کنیم. اگر همینطور بازی کنیم من شک ندارم که موفقیت خواهد آمد".

 

دیدگاه‌ها