کد خبر : 1667233 | 18 بهمن 1398 ساعت 23:40 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت میلان و اینتر در آستانه دلا مادونینا

درحالی‌که کمتر از چهل و هشت ساعت به دربی شهر میلان باقی مانده به نظر می‌رسد میلان در خط حمله از زوج جدیدی در کنار زلاتان استفاده خواهد کرد و اینتر بدون سمیر هندانوویچ به میدان خواهد رفت.

وضعیت میلان و اینتر در آستانه دلا مادونینا

به گزارش "ورزش سه"، دربی بزرگ میلان ملقب به دلا مادونینا یکشنبه شب در سن‌سیرو برگزار خواهد شد. بر اساس گزارشهای رسانه‌های ایتالیایی زلاتان ابراهیموویچ و سیمون کیائر که هفته پیش در جریان تساوی 1-1 میلان مقابل هلاس ورونا غایب بودند از آنفولانزا رهایی یافته و تمرینات خود را از سر گرفته‌اند. زلاتان که علاوه برآنفولانزا از ناحیه ساق پا هم دچار مشکلی خفیف بود در بازی مقابل ورونا در فهرست اولیه تیمش هم حضور نداشت و در این هفته بیشتر به صورت انفرادی تمرین کرده بود.

 

1476650

 

زلاتان در این بازی به احتمال زیاد با پیراهن میلان بازی خواهد کرد ولی به جای اینکه با لیائو یا حتی ربیچ همبازی باشد، گفته می‌شود استفانو پیولی قصد دارد در کنار او از جیاکومو بوناونتورا یا هاکان چالهان‌اوغلو استفاده کند. بنابراین سیستم میلان در این بازی بیشتر به 4-2-3-1 شبیه خواهد بود تا 3-3-3-1.

 

در اردوی اینتر، سوال بزرگ در آستانه دربی به کاپیتان و دروازه‌بان اول باشگاه سمیر هندانوویچ برمی‌گردد که از ناحیه انگشت کوچک دست چپ دچار شکستگی مویی شده است. او پیروزی 2-0 اینتر مقابل اودینزه را از دست داد و جای خود را به دانیله پادلی داد.

 

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند هندانوویچ مصمم است در دربی میلان بازی کند و حتی یک دستکش مخصوص محافظ برای او تهیه شده است ولی این حضور ریسک زیادی خواهد داشت و ممکن است مصدومیت او را تشدید کند. اسکای اسپرتز ایتالیا می‌گوید هندانوویچ در تمرین امروز اینتر با توپ کار نکرده و حتی با دستکش محافظ به توپ دست نزده است.

 

1476649

 

لائوتارو مارتینز هم به دلیل عصبانیت شدید به داور معلق است و در نتیجه انتظار می‌رود کونته در خط حمله از زوج الکسیس سانچس و روملو لوکاکو استفاده کند.

 

در خط دفاعی احتمال استفاده از دیگو گودین بیشتر از دانیلو دآمبروزیو است که قرار است جانشین آلساندرو باستونی تعلیق شده باشند. اشلی یانگ هم گزینه اصلی کونته برای بازی در جناح چپ به شمار می‌آید.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

اینتر: پادلی، گودین، د فرای، اسکرینیار، کاندروا، بارلا، بروزوویچ، اریکسن، یانگ، الکسیس سانچس، روملو لوکاکو

 

میلان: دوناروما، کونتی، موساکیو، رومانیولی، تئو هرناندز، کاستیخو، کسی، بن‌ناصر، بوناونتورا، چالهان‌اوغلو، ابراهیموویج

 

 

دیدگاه‌ها