کد خبر : 1667244 | 18 بهمن 1398 ساعت 23:50 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

غفلت کردیم و گل خوردیم؛

زنده‌روح: فصل بعد هم در لیگ برتر هستیم

هافبک گل‌گهر معتقد است در هفته‌های آینده به رده‌های بالاتر صعود می‌کنند و در لیگ برتر می‌مانند.

زنده‌روح: فصل بعد هم در لیگ برتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در روزی که می‌توانست با برتری مقابل تراکتور شرایط خود در پایین جدول را تاحدودی بهتر کند، روی یک شوت راه دور دروازه‌اش باز شد و کار را با تساوی به پایان رساند.

 

احمدرضا زنده‌روح، هافبک گلزن گل‌گهر که یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش برابر تراکتور بود، درباره این تساوی خانگی گفت: به نظر من این مساوی مقابل تیم قلدر و مدعی تراکتور برای ما خوب بود ولی ما تا دقایق پایانی بازی را برده بودیم و تنها با یک غفلت دو امتیاز بازی را از دست دادیم.

او ادامه داد: تراکتور یکی از تیم‌های قوی و پُر مهره لیگ است که به‌عنوان مدعی قهرمانی وارد زمین می‌شود و بازی کردن مقابل این تیم در هر شرایطی سخت است. آنها حتی در سیرجان نیز هواداران خود را داشتند و این نشان می‌دهد که تراکتور همیشه این پشتوانه را دارد و امتیاز گرفتن از آنها کار سختی است.

 

هافبک گل‌گهر اضافه کرد: ما در این بازی عملکرد بهتری نسبت به تراکتور داشتیم و موقعیتی به تراکتور ندادیم؛ این اتفاق نشان می‌دهد که سطح فنی تیم ما بالا رفته و اگر ترسِ از گل خوردن را از تیم دور کنیم، می‌توانیم نتایج بهتری بدست آوریم و راحت‌تر به گل برسیم.

 

زنده‌روح درخصوص اینکه در دو دیدار گذشته نتوانسته گلزنی کند، گفت: من یک هافبک دفاعی هستم و گلزنی در برنامه‌های تعریف شده من نیست؛ وظایفی که برای من مشخص شده تفاوت زیادی با امر گلزنی دارد و من به جای گلزنی تلاش می‌کنم تا وظایف فنی خود را به خوبی اجرا کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

 

او درباره شرایط و شانس ماندن گل گهر در لیگ برتر عنوان کرد: گل‌گهر تیمی نیست که سقوط کند و بچه‌ها خیلی بهتر از جایگاه فعلی عمل می‌کنند. ما در هفته‌های آتی قطعا به رده‌های بالاتر جدول خواهیم رفت و من این قول را به هواداران سیرجانی می‌دهم که در فصل آینده نیز بازی‌های تیمشان را در لیگ برتر خواهند دید.

دیدگاه‌ها