کد خبر : 1667354 | 19 بهمن 1398 ساعت 18:12 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برونو از عملکردش راضی نبود

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد نسبت به درخشش برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید تیمش در ادامه فصل خوشبین است.

سولسشر: برونو از عملکردش راضی نبود

به گزارش "ورزش سه"، اسکات مک‌تامینی که از ماه دسامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به دور از میادین خواهد بود، در اردوی زمستانی شیاطین سرخ که قرار است در کشور اسپانیا برگزار شود، شیاطین سرخ را همراهی خواهد کرد، این در حالی است که اودیون ایگالو، خرید جدید شیاطین سرخ در این سفر حضور نخواهد داشت و در منچستر می‌ماند.

 

 

1463983

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در گفت‌وگو با "«منچستریونایتد تی‌وی" و درباره وضعیت هافبک اسکاتلندی و توانزبه مدافع 22 ساله خود گفت:« ریکاوری مک‌تامینی بهتر از چیزی که ما فکرش را می‌کردیم، پیش رفته، بنابراین او را با خود به اسپانیا می‌بریم. امیدوارم اسکاتی هر چه زودتر به تمرینات ما ملحق شود. اکسل تواتزبه هم در این اردو با ما خواهد بود و امیدوارم او را هم به زودی در تمرینات داشته باشیم. اینها خبری خوبی است و این اردو فرصت خوبی برای آنها به منظور بازگشت به جمع بازیکنان تیم است.»

 

سرمربی شیاطین سرخ با اشاره به اینکه هافبک فرانسوی و مهاجم انگلیسی‌اش در این اردو غایب خواهند بود و ادامه روند ریکاوری خود را در شهر منچستر دنبال خواهند کرد، گفت:« پوگبا و رشفورد هنوز آماده پیوستن به تمرینات تیم نیستند. لی گرنت هم متأسفانه دچار مصدومیتی شد که نیاز به عمل جراحی دارد، بنابراین دو تا سه ماه به دور از میادین خواهد بود. امیدوارم گرنت پیش از پایان فصل به جمع ما بازگردد.»

 

 

1475352

 

 

سولسشر در خصوص مهاجم نیجریه‌ای و جدید تیمش گفت:« اودیون ایگالو در منچستر خواهد ماند. او در بازه زمانی 14 روز اخیر وارد انگلیس شده است و چون بنا به شرایط موجود در چین، مطمئن نیستیم که اگر اودیون با ما به اسپانیا بیاید، اجاره بازگشت به کشور به او داده خواهد شد یا خیر، به همین خاطر در منچستر می‌ماند و با مربی شخصی تمرین خواهد کرد و در این هم مدت با خانواده‌اش، خود را با شرایط زندگی در انگلیس وفق می‌دهد.»

 

برونو فرناندس:« من با برونو فرناندس در ارتباط هستم. او چند روزی است به پرتغال برگشته تا کارهایش را انجام دهد، بنابراین آماده ملحق شدن به ما در اردوی اسپانیاست. برونو خودش صد درصد از عملکردش در بازی اولش راضی نبود و انتظار عملکرد بهتری در آینده را دارد که این نشانه خوبی است.»

دیدگاه‌ها